  • 1. Data: 2008-12-12 12:50:52
    Temat: Telewizja cyfrowa N - czy moge reklamowac z tytulu niezgodnosci z umowa?
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    Witam

    Pytanie do grupowiczow :)
    Czy w przypadku umowy z telewizja cyfrowa (w tym przypadku N) moge
    skladac reklamacje jako niezgodnosci z umowa?

    Bo zawsze z tego korzystalem przy reklamacji np rzeczy w sklepie, a
    nie wiem jak jest z usluga dostarczenia sygnalu TV?

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 2. Data: 2008-12-12 12:53:59
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Rafal M napisał(a):

    > Pytanie do grupowiczow :)
    > Czy w przypadku umowy z telewizja cyfrowa (w tym przypadku N) moge
    > skladac reklamacje jako niezgodnosci z umowa?

    A co konkretnie jest niezgodne z umową?

    j.

    --
    Orle pióra, kaczy chód,
    i Cesarza zwalą z nóg.

  • 3. Data: 2008-12-12 12:58:41
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 12 Gru, 13:53, januszek <j...@p...irc.pl> wrote:

    > A co konkretnie jest niezgodne z umową?

    Oplaty ;)
    Ogolnie: byla promocja pt: pakiet HBO za darmo przez 3 miesiace.
    Oczywiscie zgodnie z regulaminem promocji przed uplywem tych 3
    miesiecy zadzwonilem i zrezygnowalem z tego pakietu.
    Mimo to nadal na fakturach ten pakiet HBO jest i musze za niego
    placic.

    Chce to reklamowac. I pytam o niezgodnosc z umowa bo chodzi mi o
    zasade 14 dni - brak odpowiedzi = reklamacja uznana.

    Moge to w tym trybie reklamowac?

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 4. Data: 2008-12-12 13:02:01
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Rafal M napisał(a):

> [...]
    >
    > Chce to reklamowac. I pytam o niezgodnosc z umowa bo chodzi mi o
    > zasade 14 dni - brak odpowiedzi = reklamacja uznana.

    hehe :) nie wiem :) w kazdym razie mozesz ich pozwac ;)

    j.

    --
    Orle pióra, kaczy chód,
    i Cesarza zwalą z nóg.

  • 5. Data: 2008-12-12 20:27:01
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl>

    Rafal M pisze:

> [...]
    >
    > Chce to reklamowac. I pytam o niezgodnosc z umowa bo chodzi mi o
    > zasade 14 dni - brak odpowiedzi = reklamacja uznana.

    Pewnie nie doczytałeś, ze okres wypowiedzenia HBO trwa 3 miesiące. ;)
    Poczytaj warunki promocji. Z tego powodu nie brałem tego pakietu. :)

    --
    I wszystko jasne :)
    GG - 2539855

  • 6. Data: 2008-12-12 20:47:31
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 12 Gru, 21:27, Flo <f...@N...gazeta.pl> wrote:

    > Pewnie nie doczytałeś, ze okres wypowiedzenia HBO trwa 3 miesiące.  ;)
    > Poczytaj warunki promocji. Z tego powodu nie brałem tego pakietu.  :)

    Tak, ale mozna bylo zgodnie z regulaminem przed uplywem pierwszych 3
    miesiecy posiadania tego pakiety zrezygnowac z tej oferty bez zadnych
    kosztow. Co zrobilem.
    Udalo mi sie dodzwonic do nich i zlozyc reklamacje ustna (w systemie
    nie maja odnotowane ze rezygnowalem z tej oferty - co jest o tyle
    problamatyczne ze robilem to telefonicznie, wiec nie ma potwierdzenia
    pisemnego).

    Zobaczymy co zrobia.

    Pozdrawiam
    Rafal