  • 1. Data: 2008-12-12 12:30:37
    Temat: Prawa autorskie do :-)
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Witam

    Ups, no i złamałem prawa autorskie. Do znaku graficznego
    przedstawiającego uśmiech. Jak w tytule. Jednocześnie przyznaję
    się do recydywy. Ba! I nawet nie zamierzam się zresocjalizować.
    Publicznie oświadczam, że będę nadal łamał prawa autorskie.
    Chroniące ten znak. I co mi Pan zrobi? :-P
    Teraz nasza dzielna Policja będzie mogła wykazać się niemal 100%
    wykrywalnością przestępstw popełnianych za pomocą komputera -
    niemal każdy używa emotikonów. Wystarczy zarekwirować każdy
    napotkany komputer i już mamy przestępcę. Wystarczy tylko zapytać
    się właściciela znaku patentowego, czy udzielił nam licencji,
    kosztującej drobne kilkadziesiąt tysięcy dolarów. Jak nie, to do
    sądu.
    http://wiadomosci.onet.pl/1879751,18,item.html
    Nie można pobłażać drobnej przestępczości, aby nie urosła w siłę.
    Dziś skradnie emotikonka, jutro spiraci Windowsa, pojutrze
    zamorduje staruszkę.
    Bo czymże różni się używanie bez licencji Windowsa od używania
    emotikona?

    Zbyszek
    PGP key: 0x39E452FE

  • 2. Data: 2008-12-12 12:42:35
    Temat: Re: Prawa autorskie do :-)
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Nic sensownego

    Umiesz czytać ze zrozumieniem?

  • 3. Data: 2008-12-12 12:44:37
    Od: "rezist.com" <r...@s...us>

    Zrodlem jest:
    http://www.rb.ru/topstory/business/2008/12/11/102518
    .html

    Kiedys donosili o rzekomo zamordowanym spammerze, wiec
    czas pokaz, czy to nie kolejny "pic-nius".

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 4. Data: 2008-12-12 12:52:07
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    qwerty napisał(a) :
    > Użytkownik "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Umiesz czytać ze zrozumieniem?

    Cóż Cię tak zniesmaczyło? Że tylko w komórkach, choć do końca nie
    jest to jasne? Że tylko dotyczy firm?

    Zbyszek
    PGP key: 0x39E452FE

  • 5. Data: 2008-12-12 13:03:54
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    > Cóż Cię tak zniesmaczyło? Że tylko w komórkach, choć do końca nie jest to
    > jasne? Że tylko dotyczy firm?

    tak, firm.

  • 6. Data: 2008-12-12 13:43:23
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "rezist.com" <r...@s...us> napisał w wiadomości

    > Kiedys donosili o rzekomo zamordowanym spammerze, wiec

    a ktorym rzekomo, bo z tego co wiem to chyba dwoch powiedzialu swiatu papa,
    w tym napewno jeden w rosji

  • 7. Data: 2008-12-12 13:58:26
    Od: Roman Rumpel <r...@s...gazeta.pl>

    Zbynek Ltd. pisze:
    > Witam

    > http://wiadomosci.onet.pl/1879751,18,item.html

    Z tego "artykułu" nic, poza pewnością, co do głupoty dziennikarza nie
    wynika.

    Rosjanin z całą pewnością nie mógł opatentować emotikonów.
    Nie chce mi sie pisać dlaczego, ciekawych odsyłam do pierwszej z brzegu
    publikacji dotyczącej praw własności przemysłowej, tak czy inaczej nie
    miał takiej opcji. Istotne jest co innego - jeżeli nie mógł opatentować,
    to może zrobił coś innego, ale co - tego nie wiemy, więc nic nie wiemy,
    poza tym, że dziennikarz też powiedział, choć nie wiedział.

    --
    Szukam nowej sygnaturki, a skończył mi się żeń szeń.

    Roman Rumpel skype: rumpel.roman
    www.rumpel.pl

  • 8. Data: 2008-12-12 14:10:57
    Od: "rezist.com" <r...@s...us>

    > a ktorym rzekomo, bo z tego co wiem to chyba dwoch powiedzialu swiatu
    > papa, w tym napewno jeden w rosji

    Alexey Tolstokozhev, a jak dopiszesz w googlu Hoax
    to wyskoczy co trzeba.

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 9. Data: 2008-12-12 15:40:39
    Od: Patryk Włos <a...@o...pl>

    > a ktorym rzekomo, bo z tego co wiem to chyba dwoch powiedzialu swiatu
    > papa, w tym napewno jeden w rosji

    Ja rowniez sobie przypominam 2 przypadki.

    Tyle ze w przypadku pierwszego, jak sie okazalo nieco pozniej, zabili go
    zwykli wlamywacze, ktorzy okradali mu dom - i tego juz wiekszosc mediow
    nie raczylo sprostowac.

    --
    Zobacz, jak się pracuje w Google:
    http://pracownik.blogspot.com

  • 10. Data: 2008-12-13 02:15:23
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 12.12.2008 Roman Rumpel <r...@s...gazeta.pl> napisał/a:
    > miał takiej opcji. Istotne jest co innego - jeżeli nie mógł opatentować,
    > to może zrobił coś innego, ale co - tego nie wiemy, więc nic nie wiemy,

    A co mógł zrobić poza rejestracją indywidualnego znaku graficznego
    opartego na takim symbolu, co z kolei nie miałoby żadnego sensu?

    --
    Marcin