  • 21. Data: 2008-01-03 13:28:56
    Temat: Re: nie chce miec mieszkania nr. 13.
    Od: zly <b...@p...fm>

    Dnia Thu, 03 Jan 2008 11:15:10 +0100, qwerty napisał(a):

    > Tylko idioci wieżą w zabobony. W Japonii pechową dla nich liczbą jest 4. ;)

    afair ma dwa sposoby wymowy, jeden z nich jest taki sam jak 'smierc',
    dobrze kojarze?
    --
    marcin

  • 22. Data: 2008-01-03 13:29:40
    Od: zly <b...@p...fm>

    Dnia Thu, 3 Jan 2008 14:27:01 +0100, HaNkA ReDhUnTeR napisał(a):

    > I liczba 9. Z prostego powodu - "4" po japonsku wymawia sie tak samo jak
    > "smierc"

    no tak, czasem cza czytac caly watek zanim sie cos napisze;)

    --
    marcin

  • 23. Data: 2008-01-03 14:44:27
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Olgierd wrote:

    > Nie koniec świata, ale mistrzostwa Europy w Piłce Kopanej ;-)

    to to samo.

    zresztą raczej ich nie będzie, bo nie będzie gdzie kopać ani jak dojechać

  • 24. Data: 2008-01-03 16:31:12
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    > Tylko idioci wieżą w zabobony.

    Ponieważ mądrzy atakują zabobony laufrem.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 25. Data: 2008-01-03 16:32:47
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    wiadomości news:0fsu45-7da.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > Mam dla ciebie znakomitą poradę: otwórz sobie książkę telefoniczną,
    > poszukaj działu "lekarze" i poszukaj specjalności "psychiatra".

    A może zarekomenduj kogoś z własnego przebogatego doświadczenia? Może być
    zakładowy z Geanta Janki ...

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 26. Data: 2008-01-03 18:30:47
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    "PawelCarqowski" <p...@t...pl> wrote
    > innego), nie moze byc takiej numeracji. Jesli natomiast developer,
    > moze zrobic takie cos, to moze i moglby ominac 13tke

    ROTFL W zadnym bloku nie ma trzynastek, wszedzie je omijaja, wedlug
    Ciebie?;)

  • 27. Data: 2008-01-04 06:30:34
    Od: "Przemek Komorniczak/Agencja Filmowa NEXT LEVEL" <p...@n...com.pl>

    "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl> wrote in message
    > ROTFL W zadnym bloku nie ma trzynastek, wszedzie je omijaja, wedlug
    > Ciebie?;)

    Idąc tym tropem należałoby się dziwić, że ktokolwiek stawia całe bloki pod
    nr 13! To jest dopiero ryzyko, że nikt nie zechce w nich zamieszkać. ;)

    --
    PrzemeK

  • 28. Data: 2008-01-04 13:55:11
    Od: "GP" <g...@w...pl>

    Obstawiam, że teraz odezwie się rzecznik praw ucznia i oprotestuje 13 nr w
    dzienniku. Proponuję też dla dobra przyszłych pokoleń zniesienie daty 13
    (całe sczęście, że jest tylko 12miesięcy), bo gdy jakiś nieszczęśnik urodzi
    się pod taka datą to już ma przechlapane na całe życie. Itd, itd....Kto
    dalej pociągnie tę listę absurdów?
    Pozdrawiam trzynastokrotnie wszystkich
    Graszka

  • 29. Data: 2008-01-04 14:36:15
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    GP pisze:
> [...]
    > się pod taka datą to już ma przechlapane na całe życie. Itd, itd....Kto

    A co by powiedzieli przesądni na likwidację tzw. "13-tej pensji"? ;)

  • 30. Data: 2008-01-04 18:08:36
    Od: poreba <d...@p...pl>

    Dnia Thu, 03 Jan 2008 10:05:06 +0100, PawelCarqowski napisał(a):

    > Kupilem mieszkanie w bloku. Mieszkaniu przypozadkowano numer 13. Po
    > policzeniu drzwi od parteru okazuje sie, ze powinienem miec numer 14.
    > Sprzedawca poinformowal mnie, ze jest tak poniewaz sa tam numery 11A i
    > 11B.
    Zanim zachichracie pytacza może zastanowicie się dlaczego devel...
    no, ten co buduje i sprzedaje - dokonał tego manewru z 11A i 11B.
    I ile kosztowało to kupca w trzynastym, kolejno liczonym, mieszkaniu. ;-)

    --
    pozdro
    poreba