  • Data: 2022-11-30 18:11:00
    Temat: Re: naukowe podstawy rasizmu;)
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    https://pl.wikipedia.org/wiki/Psychiatria
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Socjologia

    > No ale właśnie ja o tym piszę, że albo uznajemy że WHO jest naukowe,
    > albo ich działania mają motywację polityczną (ty skrajnie lewacką) - i
    > piszę tu jako człowiek, który poglądy obyczajowe ma jednak mimo
    > wszystkie bliższe lewactwu;) Nie ma żadnej zasady, że jak jakaś
    > instytucja o "naukowej" nazwie coś pisze, to ma to podstawy naukowe.

    A to ich wina (znaczy WHO), że komuś się tak kojarzy?
    Zakładam, że zrobiono jakieś badania (NAUKOWE) i wyszło, że się tak
    jakimś ludziom kojarzy.

    Ale trochę racji masz. To, że jakimś ludziom wszystko się z dupą kojarzy
    (czego nie można nazwać antynauką, bo można to naukowo udowodnić), to
    nie znaczy, że trzeba resztę świata do tego kojarzenia zrównać.

    A szury miały rację.
    Piotr