  • Data: 2005-02-06 19:34:10
    Temat: Re: nauczycielski urlop a inna praca
    Od: "PawełJ" <p...@w...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Kto/co pisze? Twoi nauczyciele z pewnością byli _zbyt_ dobrze opłacani ;)
    > Z ciekawości zapytam: czy określono w KN co w przypadku gdy jakiś belfer
    > zakazu nie usłucha?
    No to ja też jestem ciekaw kto i po co zadał sobie trud żeby spisac prawa i
    obowiązki nauczyciela w KN.
    > 8-9 godzin dziennie to niski wymiar?
    > Tyle (mniej więcej) _pracują_ znani mi nauczyciele.
    Nie miałem przyjemności poznać tak gorliwego nauczyciela.
    Bo niby co oni robią? Jeżeli wymiar tygodniowy to 18 godz. to na dzień
    wychodzi 3-4 godz.
    A co robią codziennie przez 5 godz? Powiedz jeżeli wiesz bo ja naprawdę nie
    wiem.

    > Oczywiście w tym czasie mają o wiele mniej _zajęć_ lekcyjnych.
    > Są przecież i tacy (też mi znani), którzy i w _czasie_ prowadzonych zajęć
    > _nie_ pracują.
    Mi też są tacy znani. I chociaż nie jest to margines to może tych odrzućmy.

    > Hmmm, policja? Policjanci za złą prewencję nie ponoszą konsekwencji.
    > Jeszcze żaden z szczecińskiej drogówki nie został ukarany za wypadki
    > spowodowane przez przemyskich kierowców.
    Tu możesz mieć rację. Ale domyślam się, że policja zarabia ciut mniej.
    Zaznaczam, że nie wiem ile zarabia się w policji. Ale chętnie się dowiem -
    wtedy będzie można porównać.
    Chociaż co do odpowiedzialności to masz rację.
    Z tym tylko wyjątkiem, że policjanci giną częściej na służbie niż
    nauczyciele.

    > Błogosławieni Ci...
    > ... i przeklęta rzesz tych co są, chociaż nigdy nie powinni
    Widzisz. Przeklęta rzesza tych.
    To ja chyba mam do czynienia właśnie z tą przeklętą rzeszą.

    --
    PawełJ