  • 1. Data: 2005-02-05 12:32:14
    Temat: nauczycielski urlop a inna praca
    Od: "Michał\"MrCache\"Cach" <m...@o...pl>

    Czy nauczyciel przebywający na urlopie zdrowotnym może prowadzić
    działalność gospodarczą nie związaną ze szkolnictwem?
    pzdr
    --
    Michał 'MrCache' Cach
    email: mrcache[małpiszon]o2[kropa]pl

  • 2. Data: 2005-02-05 13:04:17
    Temat: Re: nauczycielski urlop a inna praca
    Od: "PawełJ" <p...@w...poczta.onet.pl>

    > Czy nauczyciel przebywający na urlopie zdrowotnym może prowadzić
    > działalność gospodarczą nie związaną ze szkolnictwem?
    Chory żeby uczyć a zdrowy żeby kasę robić?
    Jakbym był dyrektorem takiego nauczyciela to bym go zwolnił przy pierwszej
    okazaji.

    PawełJ

  • 3. Data: 2005-02-05 13:50:55
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <cu2g8b$e53$1@news.onet.pl>, PawełJ wrote:

    > Chory żeby uczyć a zdrowy żeby kasę robić?

    Chore gardło nie upośledza pracy rąk.

    Renata

  • 4. Data: 2005-02-05 13:55:49
    Od: "PawełJ" <p...@w...poczta.onet.pl>

    > Chore gardło nie upośledza pracy rąk.
    Niby tak.
    Chociaż to chore gardło leczone jest przez rok z pieniędzy podatników.

    A prawnie nie wiem czy nauczyciel na urlopie zdrow. może gdzie indziej
    pracować
    Znam takich oszustów, którzy w jednej szkole byli na urlopie a w drugiej
    pracowali.

    PawełJ

  • 5. Data: 2005-02-05 15:02:21
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Michał"MrCache"Cach wrote:
    > Czy nauczyciel przebywający na urlopie zdrowotnym może prowadzić
    > działalność gospodarczą nie związaną ze szkolnictwem?
    > pzdr

    Na decyzji o urlopie wyraźnie powinno być napisane, że w tym czasie nie
    możesz podejmować żadnej pracy zarobkowej.

  • 6. Data: 2005-02-05 18:57:55
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:cu2ekd$3o7$1@nemesis.news.tpi.pl Michał"MrCache"Cach
    <m...@o...pl> pisze:

    > Czy nauczyciel przebywający na urlopie zdrowotnym może prowadzić
    > działalność gospodarczą nie związaną ze szkolnictwem?

    Rozumiem, że chodzi Ci o urlop dla poratowania zdrowia.
    W takim razie - nie.
    KN art. 73 ust. 7

    Jotte

  • 7. Data: 2005-02-05 21:34:19
    Od: "Michał\"MrCache\"Cach" <m...@o...pl>

    PawełJ napisał(a):

> [...]
    > pracować
    > Znam takich oszustów, którzy w jednej szkole byli na urlopie a w drugiej

    to odpowiedź to tego, jak i poprzedniej odpowiedzi

    Wszelkie sugestie co do próby oszustwa ze stony mojej osoby są tutaj zbędne
    i proszę wiedzieć, że nie winię Pana za nie,
    domyślam się, że głęboko zakorzenione kompleksy i świadomość
    wszechogarniającego okradania Pana przez innych zmusza do takiego myślenia.

    serdecznie pozdrawiam

  • 8. Data: 2005-02-06 11:55:33
    Od: "PawełJ" <p...@w...poczta.onet.pl>

    > Wszelkie sugestie co do próby oszustwa ze stony mojej osoby są tutaj
    > zbędne
    > i proszę wiedzieć, że nie winię Pana za nie,
    To nie była sugestia w twoją stronę a jedynie stwierdzenie faktu.
    Dlaczego napisałem, że to oszust? Bo wiem, że tak nie wolno było zrobić temu
    nauczycielowi
    .
    > domyślam się, że głęboko zakorzenione kompleksy i świadomość
    > wszechogarniającego okradania Pana przez innych zmusza do takiego
    > myślenia.
    Nie stąd to wynika. A raczej z głęboko zakorzenionewgo przekonania, że
    nauczyciele mają za dobrze.
    Dlatego powinni siedzieć cicho i raczej na siebie uwagi za bardzo nie
    zwracać, żeby komuś nie przyszło do głowy wziąść się za tą grupę pracowniczą
    tak szczodrze opłacaną. A słyszałem że przymiarki do zniesienia KN już się
    pojawiły i oby jak najszybciej :-)

    > serdecznie pozdrawiam
    ja również pozdrawiam

    PawełJ

  • 9. Data: 2005-02-06 13:45:30
    Od: "Michał\"MrCache\"Cach" <m...@o...pl>

    PawełJ napisał(a):

    > To nie była sugestia w twoją stronę a jedynie stwierdzenie faktu.
    > Dlaczego napisałem, że to oszust? Bo wiem, że tak nie wolno było zrobić temu
    > nauczycielowi
    Nie wolno też krytykować ludzi by ich krytykować, że nie wspomne o byciu
    zawistnym.

    Generalnie dlaczego by nie?
    Jak już ktoś napisał wcześniej, chore gardło nie musi przeszkadzać w
    pracy innego typu, chociażby papierkowej.
    Dodatkowo wg prawa, nie jest to przestępstwo.

    > Nie stąd to wynika. A raczej z głęboko zakorzenionewgo przekonania, że
    > nauczyciele mają za dobrze.
    hmm o ilę się nie mylę każdy o określonych uprawnieniach i posiadanym
    dyplomie może zostać nauczycielem. Żyjemy w wolnym kraju i nikt nie
    zabrania Panu zostać nauczycielem, wtedy i Pan będzie miał dobrze.

    > Dlatego powinni siedzieć cicho i raczej na siebie uwagi za bardzo nie
    > zwracać, żeby komuś nie przyszło do głowy wziąść się za tą grupę pracowniczą
    > tak szczodrze opłacaną.
    hmm podtrzymuję opinię o Pana kompleksach. Dokładam jeszcze narodową
    polską wadę, czyli zawiść. Nigdy jeszcze nie słyszałem opinii, że
    nauczyciele mają za dobrze,
    Generalnie radzę poczytać jakieś motywujące książki, np Napoleona Hilla,
    czy Thonego Robbinsa.

    Siedzieć cicho powinni Ci, co nie mają nic mądrego do powiedzenia.
    Zachował się Pan dokładnie jak polityk i to określenie powinno być dla
    Pana obrazą. Domyślam, się że nigdy nie był Pan nauczycielem, więc na
    jakiej podstawie snuje Pan swoje dywagacje? A może ma pan w rodzinie
    nauczyciela?

    Druga rada, proszę przestać narzekać i zazdrościć, że inni mają lepiej
    tylko wziąć się do racy (również nad sobą).

    > A słyszałem że przymiarki do zniesienia KN już się
    > pojawiły i oby jak najszybciej :-)
    to może i związki zawodowe rozwiążemy?

    pzdr

  • 10. Data: 2005-02-06 14:34:19
    Od: rajusan <b...@p...fm>

    PawełJ napisał(a):

> [...]
    > tak szczodrze opłacaną. A słyszałem że przymiarki do zniesienia KN już się

    To idz popracuj jako nauczyciel i zobaczymy czy bedziesz tak mowil nadal
    niepozdrawiam
    nauczyciel