  • 1. Data: 2002-01-09 10:08:43
    Temat: Re: naruszenie praw autorskich - jak egzekwowac honorarium i / lub odszkodowanie?...
    Od: <k...@p...onet.pl>

    > Niewiem czy ten złodziejski operator (nazwy nie wymienię) nie zrzuci
    > odpowiedzialności na producenta kart telefonicznych....
    > A od takiego producenta należałoby moim zdaniem rozpocząć dochodzenie
    swoich
    > strat....

    prawo mówi jasno, że i producent i wykorzystujący projekt muszą mieć do tego
    prawo, więc jak sie ant dobrze zakręci to i 2 odszkodowania wyczesze :-)

    Pozdrawiam
    Killer

  • 2. Data: 2002-01-09 12:05:17
    Temat: Re: naruszenie praw autorskich
    Od: "King Kong" <j...@z...com.pl>

> [...]
    tego
    > prawo, więc jak sie ant dobrze zakręci to i 2 odszkodowania wyczesze :-)

    Nie masz ani jednego pirata na swoim komputerze ? Pomysl zanim zaczniesz
    krzyczec!!!

    Pozdrawiam

    Jacek

  • 3. Data: 2002-01-10 11:23:54
    Od: "Sigurd" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "King Kong" <j...@z...com.pl> napisał w wiadomości

    > Nie masz ani jednego pirata na swoim komputerze ? Pomysl zanim zaczniesz
    > krzyczec!!!

    No, ja nie mam. MOGE JUZ WRZESZCZEC?

    Sigurd