  • Data: 2013-04-16 20:16:53
    Temat: Re: nakaz sciagniecia anteny z elewacji
    Od: Maurycy Poszepszyński <s...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik - Tomek napisał::
    > moja obecna wspolnota mieszkaniowa powstala w poprzednim miesiacu
    > ustanowaila: fundusz remontowy, skladke ubezpieczeniowa, konto w banku
    > itp itd
    >
    > ponaddto dzis sie pojawil na tablicy ogloszen nakaz likwidacji wszelkich
    > anten TV przymocowanych do elewacji z przemieszczeniem ich na balkon
    >
    > wszyscy dobrze wiedze ze te balkon z wielkiej plyty sa kruche
    > niestabilne itp

    Wiele mówi się o sprzedawcach przewożących węgorze i sód...

    > kazdy z lokatorow ktory ma antene satelitarna montowal ja grube lata
    > wczesniej
    >
    > czy prawo dziala wstecz? i czy wogole moge nakazac zdjecie,
    > przemieszczenie?
    > na czyj koszt?
    >
    > rozumiem iz interpretacja antena TV jest jedn. z satelitarna?

    Tak na boku i poza specyfiką grupy - zaskocz, że to dla twojego dobra,
    ponieważ:

    - twoja antena utrudnia potencjalne remonty
    - twoja antena stanowi zagrożenie dla trwałości elewacji z prostej
    przyczyny - ułatwia przenikanie wody pod tynk, pracuje (wiatr) i
    najnormalniej w świecie wykrusza tynk i ocieplenie, co powoduje to co
    wcześniej. Grzybek na ścianie może i dobry (z twojego punktu widzenia) u
    sąsiada, ale u siebie już byś go nie chciał, prawdaż?
    - zaburza estetykę i najzwyczajniej szpeci. Lubisz mieszkac jak cygan?

    Nie bez powodu na zebraniu poruszono tematykę "funduszu remontowego". O
    to właśnie chodzi - zainwestowaliście kasę w mieszkanka? To trza
    wspólnie dbać, żeby ich utrzymanie kosztowało jak najmniej. A tak, temat
    funduszu remontowego wróci do ciebie wcześniej niż myślisz. Przez twoją
    zasraną antenę satelitarną.

    A było wyskoczyć z propozycją anteny zbiorczej (satelita+mux), zamiast
    stawać okoniem - podpierając się argumentem estetyki, poprawności
    montażowej, ugrałbyś te dziesięć zeta do funduszu - każdy by dołożył i
    wszyscy byliby happy.
    I mieszkalibyście w fajnym, eleganckim domu, a nie budzie obwieszonej
    blachami i kabliskami.

    Zdrówko!