  • Data: 2013-04-16 21:36:05
    Temat: Re: nakaz sciagniecia anteny z elewacji
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 16.04.2013 20:26, Tomek pisze:

    > posiadajac mieszkanie co wchodzi w jej sklad
    > balkon, kawalek ziemi ale sciany na zewnatrz juz nie?

    W zakresie elementów konstrukcyjnych, elewacji, części wspólnych
    instalacji oraz ziemi (tak, nie jesteś właścicielem jakiegoś konkretnego
    kawałka ziemi, ale udziału w całości) jesteś współwłaścicielem i
    wszyscy współwłaściciele decydują o wspólnych częściach wspólnie
    proporcjonalne do udziału, jaki posiadają.

    Samodzielnym właścicielem możesz być jedynie lokalu mieszkalnego - czyli
    wewnętrznych przestrzeni, wykończenia ścian i podłogi, czasami także
    ścian działowych.

    > to niech sobie je zabiora z mojego mieszkania

    Uważaj, bo się spełni ;->

    > czegos tutaj naprawde nie rozumiem

    To fakt. Ale to twój problem.