  • Data: 2013-04-16 20:33:20
    Temat: Re: nakaz sciagniecia anteny z elewacji
    Od: "Tomek" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Maurycy Poszepszyński" <s...@a...com> napisał w
    wiadomości news:516d9594$0$1219$65785112@news.neostrada.pl...

    > Wiele mówi się o sprzedawcach przewożących węgorze i sód...

    > Tak na boku i poza specyfiką grupy - zaskocz, że to dla twojego dobra,
    > ponieważ:
    >
    > - twoja antena utrudnia potencjalne remonty
    > - twoja antena stanowi zagrożenie dla trwałości elewacji z prostej
    > przyczyny - ułatwia przenikanie wody pod tynk, pracuje (wiatr) i
    > najnormalniej w świecie wykrusza tynk i ocieplenie, co powoduje to co
    > wcześniej. Grzybek na ścianie może i dobry (z twojego punktu widzenia) u
    > sąsiada, ale u siebie już byś go nie chciał, prawdaż?
> [...]

    to i tak jest ruina z wielkiej plyty
    to pudrowanie pryszcza przez lata zaniedana
    rury instlacje stare, jedynie bylo wykonane ocieplenie budynku w latach
    80-90
    pozostale budynki maja juz druga lladna elewacje

    sciany pekaja, drzwi sie czasem nie domykaja, budynek nie jest stabilny
    konstrukcyjnie
    do tego mam montowac antene do balokonu ktory zadna potpora stabilnosci nie
    jest ?

    oczywiscie, zamontuje antene na balkonie, ale po lewej stronie balkonu
    by piekny sasiad ze wspolnoty mieszkaniowej mial zasloniety widok :)
    antena nadal bedzie na moim balkonie, a jest nie mala bo tez 110cm

    tak sie sklada ze zasloni widok jednej osobie wybranej do rady wspolnoty:)
    i co wowczas? moze znowu glosowanie bym przestawil antene?:)