  • 1. Data: 2006-12-11 15:33:27
    Temat: Re: nakaz prokuratorski
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    maximus napisał(a):

    > Nieoficjalnie wiem, że policja ma nakazy podpisane in blanco tylko wpisują
    > dane delikwenta na kolanie i jazda do kolesia.

    Po co mieliby mieć podpisane nakazy in blanco, skoro mogą wejść okazując
    legitymację służbową.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam

  • 2. Data: 2006-12-11 18:09:32
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Po co mieliby mieć podpisane nakazy in blanco, skoro mogą wejść okazując
    > legitymację służbową.

    Co więcej ów nakaz zawiera kilka słów uzasadnienia. Musieli by na kolanie nie
    tylko wpisywać adres, ale i pozostałe rzeczy. Wątpię, by ktoś sobie tak
    komplikował życie.

  • 3. Data: 2006-12-11 18:37:39
    Od: " bkjh" <h...@g...pl>

    > Co więcej ów nakaz zawiera kilka słów uzasadnienia. Musieli by na kolanie
    nie
    > tylko wpisywać adres, ale i pozostałe rzeczy.
    Jakaś bzdura. Na świstku kilka centymetrów na kilkanaście uzasadnienie ? :)

  • 4. Data: 2006-12-11 18:47:02
    Od: "maximus" <n...@a...pl>

    > Po co mieliby mieć podpisane nakazy in blanco, skoro mogą wejść okazując
    > legitymację służbową.

    nie mogą - pomijamy sytuacje nadzwyczajen bo zakładam że nie wpuściłem
    złodzieja na posesję ;)

  • 5. Data: 2006-12-11 18:56:54
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    maximus napisał(a):

    > nie mogą - pomijamy sytuacje nadzwyczajen bo zakładam że nie wpuściłem
    > złodzieja na posesję ;)

    Nie powiem żebym rozumiał.

  • 6. Data: 2006-12-11 19:19:16
    Od: stern <s...@0...pl>

    Johnson napisał(a):

    > Nie powiem żebym rozumiał.

    wybacz mu.
    to teoretyk ;)

    --
    http://bdp.e-wro.com GG: 4494911

  • 7. Data: 2006-12-11 19:25:11
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik " bkjh" <h...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Jakaś bzdura. Na świstku kilka centymetrów na kilkanaście uzasadnienie ? :)

    Nakaz prokuratorski -w znanych mi przypadkach - bywał sporządzany na formacie
    A4. Nie spotkałem się z nakazem w innej formie. Choćby z tego powodu, że trudno
    o taki papier do drukarki. Chyba, ze ktoś by się uparł to ciąć. Tylko po co?

  • 8. Data: 2006-12-11 19:27:47
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "stern" <s...@0...pl> napisał w wiadomości
    > wybacz mu.
    > to teoretyk ;)

    Nie, teoretyk by wiedział, że teoretycznie mogą.

  • 9. Data: 2006-12-11 19:48:55
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Robert Tomasik napisał(a):

    > Nie, teoretyk by wiedział, że teoretycznie mogą.

    Myślę że "autor" nazwijmy go teoretyk, miał na myśli to, że autor wątku
    nie podał po co policjanci mieliby wejść do kogoś, a teoretycznie bez
    powodu nie mogą. Ale praktycznie taka teoria niewiele pomoże.

  • 10. Data: 2006-12-12 08:33:55
    Od: "mag32" <m...@o...pl>

    Więc, znowu teoretyzująć, wchodzą z nakazem prokuratorskim, bo
    szukają skradzionego drzewa z lasu, przy czym, nic nie znajdują ale
    zauważają że stoi komputer, konfiskują go, ponieważ
    przypuszczają, że zawiera nielegalne oprogramowanie.
    Pytanie więc, czy mają prawo do podjęcia takiego działania, choć
    nakaz dotyczył czegoś innego ?