    From: Maciek <m...@n...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: nagrywqanie nauczycielki a sprawa Sawickiej
    Date: Mon, 23 Mar 2015 19:33:22 +0100

    W dniu 2015-03-23 o 18:36, p47 pisze:
    > Głośna była ostatnio sprawa głupiej, albo sadystycznej nauczycielki,
    > która maltretowała pierwszoklasistów i która ma sprawę sądową, oraz inne
    > konkretne nieprzyjemności urzędowe na podstawie dowodu jej nagannych
    > postępków w postaci nagrania jej zachowania.
    > Nagranie to zrobiono oczywiście bez jej wiedzy i zgody, a więc w podobny
    > sposób, jak nagrano przyjmowania 100tys. zł łapówki przez nad śnieg
    > czystsza, byłą poseł PO, uznawaną wtedy za bliską koleżankę obecnej
    > premier czyli niejaką Beatę Sawicką. Sąd oczyścił ją od winy właśnie z
> [...]
    O ile nie chcę zupełnie bronić Sawickiej, to zwróć uwagę, że jednak
    sytuacje trochę się różnią. Mianowicie w sytuacji nauczycielki brak
    agenta Tomka. Gdyby rodzic organizujący nagranie stał obok i zachęcał ją
    "no walnij go, walnij gnoja! nikt się nie dowie!" to byłyby jakieś
    podstawy do uniewinnienia ;-) Inna sprawa, iż w toku postępowania okaże
    się na pewno, że to i tak bachory winne, a przynajmniej w znacznym
    stopniu przyczyniły się to tego co się stało.

    Maciek