  • Data: 2015-03-31 00:39:30
    Temat: Re: nagrywqanie nauczycielki a sprawa Sawickiej
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 30 Mar 2015, szerszen wrote:

    > ??
    > A jaka różnica czy "kontrolujesz osobę trzecią" poprzez internet, a na
    > żywo?

    Nie widzę możliwości "kontrolowania na żywo" bez własnego udziału.
    Pewnie masz na myśli że "kontrolujący" *bierze udział* w jakichś
    czynnościach - sorry, ale widać, słychać a czasem i czuć ;)
    I to w czym bierzesz udział możesz sobie nagrywać.

    > W sumie z punktu widzenia rodzica, to i tak nie ma znaczenia, bo tej
    > osoby trzeciej nie widzi podczas "kontrolowania".

    Właśnie dlatego w rachubę wchodzi zarzut podsłuchu.
    Jak dla mnie, podpadałoby to pod "usprawiedliwioną konieczność",
    ale faktu że ma inną ocenę prawną IMVHO nei zmienia.

    pzdr, Gotfryd