  • 11. Data: 2007-02-02 20:46:18
    Temat: Re: nagrane rozmowy telefoniczne
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    scream napisał(a):

    > Nie

    zalezy kto jest tym innym

  • 12. Data: 2007-02-02 20:48:08
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Fri, 02 Feb 2007 21:36:59 +0100, Arek napisał(a):

    > Dalej jestem, więc gdzie puenta?

    Spytaj dużych chłopców spod celi, bo zdaje sie ze miales z nimi jakieś
    przejścia.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 13. Data: 2007-02-02 22:06:21
    Od: Papik <p...@a...net>

    Dnia Fri, 2 Feb 2007 21:48:08 +0100, scream napisał/napisała:
    > Spytaj dużych chłopców spod celi, bo zdaje sie ze miales z nimi jakieś
    > przejścia.

    Przynajmniej pierdzi bezglosnie ;)

    --
    * Foto freak: http://portfolio.pomorski.net, http://fotki.pomorski.net *
    GG: 70701

  • 14. Data: 2007-02-02 22:17:14
    Od: Raf256 <n...@r...invalid>

    Papik <s...@c...acn.waw.pl> Friday 02 of February
    2007 23:06

    > Przynajmniej pierdzi bezglosnie ;)

    Ależ proszę się nie nabijać z niedoszłego Prezydenta Polski, speca od prawa
    który sam trafxxxxxxxxx

    o w sumie tu pytanie, czy wolno publicznie pisać że ktoś był np oskarżony
    czy aresztowany?

    I czy wolno mówić że na przykład ktoś inny był skazany w sprawie karnej (a
    jak z cywilną) i za co, o ile wyrok i uzasadnienie były jawne?

    --
    Raf256

    "Kupiles plyte nie sprawdzajac, czy Twoj monitor/TV jest z nia zgodny?"
    (C) Karol - o zabezpieczeniach antypirackich DRM

  • 15. Data: 2007-02-02 22:19:59
    Od: "AB" <A...@w...pl>

    > Jeśli jesteś stroną biorącą udział w tej rozmowie, to możesz spokojnie
    > odtwarzać
    > jej treść. Równie dobrze mógł byś przecież opowiedzieć, co słyszałeś albo
    > zrobić notatki na piśmie. jest kilka wyjątków od tej zasady, ale raczej
    > opisanej przez Ciebie sytuacji nie dotyczą. Przykładowo gdyby rozmówca
    > Twój zaczął śpiewać do telefonu, to ewentualnie można by Cię było oskarżyć
    > o naruszenie jego praw autorskich :-)

    Dziekuje za informacje .

  • 16. Data: 2007-02-02 22:24:59
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik scream napisał:
    > Spytaj dużych chłopców spod celi, bo zdaje sie ze miales z nimi jakieś
    > przejścia.

    Wyjątkowo masz rację - tylko Ci się zdaje.

    Arek

    --

    www.eteria.net

  • 17. Data: 2007-02-02 23:59:42
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Raf256 napisał(a):
> [...]
    >
    > I czy wolno mówić że na przykład ktoś inny był skazany w sprawie karnej (a
    > jak z cywilną) i za co, o ile wyrok i uzasadnienie były jawne?

    a co z Twoja strona? widzialem ze juz nie ma tego co bylo, a myslalem ze

  • 18. Data: 2007-02-04 21:13:43
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <k...@u...gmail.com>

    Dnia Fri, 2 Feb 2007 21:18:52 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

    > Jeśli jesteś stroną biorącą udział w tej rozmowie, to możesz spokojnie odtwarzać
    > jej treść.

    Teraz mnie się tak przypomniało, że w TV czasem puszczają nagrane rozmowy z
    pogotowia, straży, czy policji.

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    http://warszawa.3mam.net