  • 1. Data: 2006-01-26 18:32:27
    Temat: nagla smierc
    Od: "WHYSKY" <w...@g...mm.pl>

    pozyczylem znajomej pieniadze na wykup mieszkania ze spoldzielni.
    Splata mialo byc zapisanie mieszkania na mojego wnuka. Mieszkanie zostalo
    wykupione posiada ksiege wieczysta, niestety w skutek tragicznej smierci
    znajomej nie zdązylismy przepisac go na wnuka.
    Jest jakas szansa na zalatwienie aktu wlasnosci ? , jedyny dokument jaki
    posiadam
    to oswiadczenie zmarlej ze pozycza pieniadze na wykup i zobowiazuje sie aby
    po jej smierci zamieszkal tam moj wnuk. Mam tez potwierdzenie przelewu na
    jej konto
    Jedynym spadkobierca jest chyba miast
    prosze o podpowiedz jak rozwiazac ta sprawe
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-01-26 19:04:47
    Temat: Re: nagla smierc
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    WHYSKY napisał(a):
> [...]
    > jej konto
    > Jedynym spadkobierca jest chyba miast
    > prosze o podpowiedz jak rozwiazac ta sprawe

    Tak jakbyś chciał, to raczej nie da się. Chyba że miasto się zgodzi...
    Inaczej pozostaje odebrać pożyczone pieniądze.

    KG

  • 3. Data: 2006-01-26 19:16:22
    Od: "WHYSKY" <w...@g...mm.pl>

    a jest jakas szansa ze miasto sie zgodzi ?
    porazka, i naprawde nie ma znaczenia ze wszyscy sasiedzi wiedza jaka byla
    wola zmarlej ?

  • 4. Data: 2006-01-26 19:31:22
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    WHYSKY napisał(a):
    > a jest jakas szansa ze miasto sie zgodzi ?
    > porazka, i naprawde nie ma znaczenia ze wszyscy sasiedzi wiedza jaka byla
    > wola zmarlej ?

    A czy z tego oświadczenia wynika, że mieszkanie miało być po śmierci
    wnuka? Może dało by się z tego zrobić testament... Jest może napisane
    odręcznie?

    KG

  • 5. Data: 2006-01-26 19:37:25
    Od: "WHYSKY" <w...@g...mm.pl>

    ten dokument jest napisany przez mojego dziadka i podpisany przez zmarla
    jednoznacznie wynika z niego ze po smierci mieszkanie bedzie wnuka

  • 6. Data: 2006-01-26 19:48:18
    Od: "WHYSKY" <w...@g...mm.pl>

    powyzszy tekst pisal moj wnuk (musialem wyjsc)
    co pan ma na mysli piszac ze dalo by sie zrobic z tego testament?
    to jest poprostu pisane moja reka oswiadczenie podpisane przez zmarla. Fakt
    ze jest tam stwierdzenie ze po jej smierci mieszkanie ma byc wnuka

  • 7. Data: 2006-01-26 19:57:02
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    WHYSKY napisał(a):
    > powyzszy tekst pisal moj wnuk (musialem wyjsc)
    > co pan ma na mysli piszac ze dalo by sie zrobic z tego testament?

    nie da się, musiałaby to napisać własnoręcznie

    KG

  • 8. Data: 2006-01-26 19:58:06
    Od: "iza" <i...@e...pl>

    > co pan ma na mysli piszac ze dalo by sie zrobic z tego testament?
    > to jest poprostu pisane moja reka oswiadczenie podpisane przez zmarla.
    > Fakt ze jest tam stwierdzenie ze po jej smierci mieszkanie ma byc wnuka

    Gdyby to oświadczenie było napisane własnoręcznie przez zmarłą to można by
    to potraktować jako jej testament. Sam jej podpis to niestety za mało.

    Iza

  • 9. Data: 2006-01-26 19:58:58
    Od: "WHYSKY" <w...@g...mm.pl>

    czyli sprawa jest beznadziejna ?

  • 10. Data: 2006-01-26 19:59:46
    Od: Czarek Gorzeński <c...@p...org>

    WHYSKY napisał(a):
> [...]
    > to jest poprostu pisane moja reka oswiadczenie podpisane przez zmarla. Fakt
    > ze jest tam stwierdzenie ze po jej smierci mieszkanie ma byc wnuka

    No to nie da się z tego zrobić testamentu.

    Pozdrawiam

    Czarek Gorzeński