  • 1. Data: 2006-01-26 17:35:45
    Temat: kasa fiskalna ?
    Od: <s...@n...pl>

    Mam pytanie odnośnie kasy fiskalnej. Sytuacja wyglada następująco.
    Prowadziłem do końca 2005 roku DG, sprzedaż w DG rejestrowłem przy pomocy
    kasy fiskalnej (ok. 5 miesięcy). Teraz działalność jest wyrejestrowane i tu
    moje pytanie: Czy musze wyrejestrować kasę w U.S. (odczyt w obecności mojej,
    urzednika U.S. i serwisu kasy). Jeśli musze to w jakim terminie? Jeśli nie
    musze to na co się powołać?
    Chodzi mi o to iz wykonując odczyt wywalam na śmieci 5 misieczna kasę
    fiskalna (ponieważ po takim odczycie musze wymienic moduł jeśli chciałbym
    np. za pół roku otworzyc nową działalność). Co możecie mi poradzić?

    Podrawiam i z góry dziękuje z odpowiedzi

  • 2. Data: 2006-01-26 17:37:00
    Temat: Re: kasa fiskalna ?
    Od: <s...@n...pl>

    Sorki ale pomyliłem grupy. Miało iść na prawo.podatki.
    Przepraszam