  • 31. Data: 2012-12-31 15:42:53
    Temat: Re: na pohybel Pobieraczkowi :-D
    Od: "Konrad" <k...@p...onet.pl>

    wiadomości news:50e1a3ae$1@news.home.net.pl...

    > Może lepiej żeby się zamknął w sobie... bo patrząc na jego
    > zainteresowania to jakiś zasrany naziolek, a ci jak nie są izolowani i
    > zamknięci w sobie to są niebezpieczni dla otoczenia.

    Obejrzyj coś więcej niż "Czterej Pancerni" to się trochę więcej o historii
    dowiesz, zasmarkańcu :D

    Konrad

  • 32. Data: 2012-12-31 15:43:25
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 31.12.2012 15:23, Jawi pisze:

    > niektórzy mają alergię do tego YouTube, no i źródło cienkie raczej.

    Meh... Jeśli coś jest głupie i działa to nie jest głupie ;)

    > Ale nie o to chodzi. Pobieraczek był jedynym źródłem darmowej treści się
    > okazało :)

    A Elvis nie brał prochów! ;->

  • 33. Data: 2013-01-02 11:21:36
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 31 Dec 2012, Andrzej Lawa wrote:

    > Dlaczego obciach?
    >
    > Jest film? Jest. W całości? W całości.

    Ja WYŁĄCZNIE w sprawie formalnej.
    Czysto matematyczno fizycznej.

    Nie w całości, bo skoro stratnie rekompresowany, to niewątpliwie
    zawiera MNIEJ informacji niż oryginał.
    Biorąc pod uwagę że po rekompresji zawiera sporo INNEJ informacji
    (potocznie zwanej "zakłóceniami w obrazie" w rodzaju kratek,
    siatek i placków) sytuacja jest jeszczeg gorsza, ale to już tylko
    kwestia skali.

    I tak swoją drogą, to jest najpoważniejsza wada YouTuba w razie
    oglądania np. "testów video" wszelakich kamer i filmujących
    fotoaparatów, nijak nie wiadomo czy to producent wypuścił aż
    taki chłam, czy to efekt rekompresji.

    :D

    pzdr, Gotfryd

  • 34. Data: 2013-01-02 12:40:23
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    > Nie w całości, bo skoro stratnie rekompresowany, to niewątpliwie
    > zawiera MNIEJ informacji niż oryginał.

    Wiesz, biorąc pod uwagę, że oryginał to przedwojenny czarno-biały film,
    to standardowy filmik youtube z gęstością strumienia ustawioną na 360
    wielkich strat nie spowoduje ;)

  • 35. Data: 2013-01-02 14:14:20
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2012-12-31 15:42, Użytkownik Konrad napisał:

    > Obejrzyj coś więcej niż "Czterej Pancerni" to się trochę więcej o
    > historii dowiesz, zasmarkańcu :D

    Masz następcę pobieraczka.
    http://internet.gadzetomania.pl/2012/12/31/uwaga-na-
    plikostrade-klon-pobieraczka-zarejestrowany-w-dubaju

    Pozdrawiam

  • 36. Data: 2013-01-02 16:57:35
    Od: Maruda <m...@n...com>

    W dniu 2013-01-02 14:14, RadoslawF pisze:

    > Masz następcę pobieraczka.
    > http://internet.gadzetomania.pl/2012/12/31/uwaga-na-
    plikostrade-klon-pobieraczka-zarejestrowany-w-dubaju

    No to będziemy mieli ogólnonarodowy test inteligencji i podatności na
    edukację :)
    ... podobno pies uczy się już za drugim doświadczeniem :)

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda

  • 37. Data: 2013-01-03 11:19:38
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-01-02 16:57, Użytkownik Maruda napisał:

    plikostrade-klon-pobieraczka-zarejestrowany-w-dubaju

    > No to będziemy mieli ogólnonarodowy test inteligencji i podatności na
    > edukację :)
    > ... podobno pies uczy się już za drugim doświadczeniem :)

    Znam takich (ludzi) których i pięć nie nauczyło.

    Pozdrawiam

  • 38. Data: 2013-01-03 22:29:00
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 2 Jan 2013, Andrzej Lawa wrote:

    > Wiesz, biorąc pod uwagę, że oryginał to przedwojenny czarno-biały film,
    > to standardowy filmik youtube z gęstością strumienia ustawioną na 360
    > wielkich strat nie spowoduje ;)

    Niby tak, ale jak ekspedientka zamiast wydać Ci 1,90zł wyda 1,30 to też
    będziesz się awanturował ;)

    pzdr, Gotfryd

  • 39. Data: 2013-01-04 08:17:14
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    > Niby tak, ale jak ekspedientka zamiast wydać Ci 1,90zł wyda 1,30 to też
    > będziesz się awanturował ;)

    Ale nie będę się awanturował, jak wyda mi 1,90 w zaśniedziałym bilonie.