  • Data: 2014-01-21 21:59:55
    Temat: Re: monitorng w sklepiku - podsluciwanie
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 21.01.2014 21:49, RadoslawF wrote:

    > Tak, jeśli sprzętem do monitoringu się podsłuchuje to jest
    > to podsłuchiwanie. Tyle że z tego co pisałeś nie masz dowodów
    > na to że podsłuchuje a nie monitoruje. Przypominam że twoja
    > opinia nie jest i nie będzie takim dowodem.

    A my tu piszemy o dowodzeniu?

    Pomijajac, ze sprawa podsluchiwania pracownikow w miejscu pracy jest prosta.

    Nie poinformowano. Nie uzuskano zgody. Podsluchiwanie nielegalne.

    Dowod?

    Zglasza sie do prokuratury, przychodzi policja z nakazem i sprawdza, czy
    jest sprzet podsluchujacy a w sadzie pytaja dlaczego nie ma o tym
    informacji ani zgody pracownikow.

    > Czyli dalej nie potrafisz udowodnić że to podsłuch a nie
    > monitoring.

    Co mam udowadniac?

    NApisalem kiedy "monitoring audio" jest po prostu podsluchem nielegalnym.

    > Ale nie na temat. No chyba ze nam powiesz że kamerę z monitoringu
    > ucharakteryzował na towar z tego sklepiku.

    Co ty pierdolisz?

    http://www.bankier.pl/wiadomosc/Chcesz-biedowac-na-s
    tarosc-Zaufaj-panstwu-2929060.html

    zen.aspx