  • Data: 2014-01-21 22:04:04
    Temat: Re: monitorng w sklepiku - podsluciwanie
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 21.01.2014 21:56, RadoslawF wrote:

    > Nie są oznaczone bo i nie muszą być.

    Czyli w przypadku audio - stosujesz urzadzenia podsluchowe. Koniec piesni.

    > Też nie są oznaczone i tez nie muszą.

    Lamiesz zatem prawo i podpadasz pod KK.

    > Ale ty dalej mylisz monitoring z podsłuchem i podglądem.

    Pierdolenie. To Tobie sie wydaje, ze jak nazwiesz "podsluch"
    "monitoringiem" to juz sie magicznie prawo zmienia.

    Tlumacze jak cepowi - to czy to podsluch zalezy od kilku rzeczy, ale nie
    od tego jak nazwiesz swoj system.

    > Pisał w tym temacie nawet fachowiec, trzeba było czytać ze
    > zrozumieniem i o tym nie zapominać pisząc w odpowiedzi swoje
    > głupoty.

    Fachowiec dos marnej klasy, bo nie rawem sie podpieral tylko techniczna
    klasyfikacja.

    Wedle technicznej klasyfikacji noz jest czy nie jest narzedziem morderstwa?

    > Jedyne co możesz zrobić to doprowadzić problem do sądu i
    > przegrać bo sąd uzna opinię biegłego a ty dalej będziesz
    > pisał bzdety że podstawy techniczne to nie prawo.

    podstawy techniczne to nie prawo

    powtorze na grupie prawnej

    podstawy techniczne to nie prawo

    podstawy techniczne to nie prawo

    wiec nie klep co ci slina na jezyk przyniosla.

    napisalem kiedy podsluchiwanie pracownikow przez pracodawce jest
    DOZWOLONE i tylko wtedy, w kazdym innym przypadku jest KARALNE.

    Bo tak stanowi PRAWO. a nie wytyczne techniczne.

    http://www.bankier.pl/wiadomosc/Chcesz-biedowac-na-s
    tarosc-Zaufaj-panstwu-2929060.html

    zen.aspx