  • Data: 2014-01-21 21:56:14
    Temat: Re: monitorng w sklepiku - podsluciwanie
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2014-01-21 10:51, Użytkownik hikikomorisan napisał:

    > Ale monitoring video i audio to dwie rozne sprawy, nawet jak robi to
    > jedno urzadzenie.
    >
    > kamery sa oznaczone na wejsciu i widoczne

    Nie są oznaczone bo i nie muszą być.

    > wbudowane mikrofony nie sa widoczne, ani nie sa oznaczone na wejsciu

    Też nie są oznaczone i tez nie muszą.

    > i to co ja twierdze, a umknelo to:

    > podsluchiwanie pracownikow przez pracodawce w sklepiku /markecie/miejscu
    > pracy/itp jest nielegalne jesli nie poinformowal on o tym pracownikow i
    > nie uzyskal ich zgody
    >
    > podgladanie - nie wymaga zgody, jedynie poinformowania

    Ale ty dalej mylisz monitoring z podsłuchem i podglądem.
    Pisał w tym temacie nawet fachowiec, trzeba było czytać ze
    zrozumieniem i o tym nie zapominać pisząc w odpowiedzi swoje
    głupoty.
    Jedyne co możesz zrobić to doprowadzić problem do sądu i
    przegrać bo sąd uzna opinię biegłego a ty dalej będziesz
    pisał bzdety że podstawy techniczne to nie prawo.