    From: hikikomorisan <h...@a...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: monitorng w sklepiku - podsluciwanie
    Date: Mon, 20 Jan 2014 15:44:27 +0100

    On 20.01.2014 09:46, Jarek Pudelko wrote:

    > Ja nie mowie o UKRYTYM monitoringu tylko o JAWNYM monitoringu.

    Czym sie rozni jawne podsluchiwanie od ukrytego?

    > Kamery widoczne w sklepie, jak mikrofon bedzie obok kamery to juz bedzie
    > ok

    Moim zdaniem tak, plus informacja na wejsciu "obiekt monitorowany" ale
    obok kamery tez rysunek mikrofonu. Wtedy mikrofon moze byc niewidoczny.
    Tak jak obecnie kamera moze byc niewidoczna.

    Wtedy klient wchodzac jest poinformowany, wchodzac zas wyraza zgode ze
    bedzie ogladany i podsluchiwany.

    tylko tyle i az tyle, zeby byc w zgodzie z prawem.

    To analogiczne do klauzuli z telekonsultantem "informuje, ze rozmowa
    bedzie nagrywana, jesli nie wyrazaja panstwo zgody zapraszamy do biura
    obslugi klienta bla bla bla".

    > Moj sklep ma widok publicznie dostepny... mozna wejsc do niego i ogladac
    > do woli.

    o trzeciej w nocy takze?

    http://www.bankier.pl/wiadomosc/Chcesz-biedowac-na-s
    tarosc-Zaufaj-panstwu-2929060.html