  • Data: 2014-01-20 12:27:13
    Temat: Re: monitorng w sklepiku - podsluciwanie
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 20 Jan 2014, SJS wrote:

> [...]
    ^^^^^^
    ^^^^^^

    > w swoim mieszkaniu?
    > tak

    Albo czytać nie umiem, albo coś mi umknęło.
    Czy "twoje mieszkanie" to "mieszkanie sąsiada", znaczy
    ten sąsiad wynajął albo na odwrót i mamy zbieg znaczeniowy
    poplątania z pomieszaniem własności i posiadania?

    PS: jakby co, mam "sprzęt inwigilujący sąsiadów".
    Plafon mianowicie kupiłem.
    Z czujnikiem ruchu.
    Mikrofalowym.
    *ODRADZAM*, chyba że ktoś dokładnie wie co robi :P
    I to wcale nie z przyczyn prawnych :>

    pzdr, Gotfryd