  • 21. Data: 2005-12-30 12:51:59
    Temat: Re: molestowanie w sądzie
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Lookasik" <l...@p...o2.pl> napisał w wiadomości
    news:dp2sln$isd$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > a molestowanie da sie nagrac na dyktafon ???

    da, jezeli dyktafon nonstop bylby wlaczony, i kilkakrotnie by sie nagray
    takie zdarzenia to wtedy
    chybadobry dowod na molestowanie.

    > swinskie teksty zawsze juz o czyms swiadcza.. dla prezesa to bedzie
    > wystarczajacy argument, zeby wszczac postepowanie wyjasniajace

    ale niekoniecznie nagranie zaczynajace sie od momnetu swinskich tekstow musi
    swiadczc o molestowaniu,
    zwlaszcza jezeli wczesniej bedzie prowokacja a prezes bedzie myslacym
    czlowiekiem.

    Ja tez moglbym podejsc do Ciebie nabluzgac na Twoja matke, zone, dzieci, dac
    CI plaskiego, a pozniej
    jak Ty bys na dobre wkurzył i ruszyl n amnie kolesiowi stojacemu obok
    powiedzial by wlaczyl kamere :-)
    i oczekiwal od prokuratora ze Cie oskarzy o napad .

    P.

  • 22. Data: 2005-12-30 12:52:56
    Od: "Paweł" <b...@m...com>

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    wiadomości news:dp3ajv$bhm$1@inews.gazeta.pl...

    > a mozesz powiedziek jak by mial rozmawiac ?
    >
    > po męsku i bez grozb oraz rekoczynow sie wzajemnie wyklucza :-)

    Czasem wystarczy to, jak wygląda. Nie musi już nic mówić :)

    --
    Paweł
    uwaga na hosting tpi.pl !!

  • 23. Data: 2005-12-30 12:53:14
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

  • 24. Data: 2005-12-30 12:56:34
    Temat: Re: molestowanie w s?dzie
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Załóżmy, że masz 25 lat. A Twoja szefowa to 130 kg żywej wagi, obleśna,
    > stara baba. Nadal masz ochotę być przez nią podszczypywany, zapraszany
    > do hotelu, poklepywany?

    no to mozna wiekszym klepnieciem zneichecic :-) ja nie widze problemu.
    Inaczej dojdzie do tego
    ze szef bedzie patrzyl w sufit przechodzac prze hol po samo patrzenie na
    tylek bedzie karalne,
    a za umycie swojego dziecka ojca beda zamykac w wiezieniu. Tego wyklczyc nie
    mozna skoro Pan minister sprawiedliwosci spolecznej tak jest zafascynowany
    ameryką. Szkoda tylko ze pod wzgledem
    surowosci karania a nie sposobu oceniania sprawcy i prawidlowego
    rozumowania.

    P.

  • 25. Data: 2005-12-30 12:57:19
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    >a technicznie jak to sobie wyobrazasz... znajac zycie to aplikantka
    >codziennie siedzi w innym pokoju , do ktorego dostep ma mnostwo innych osob

    no to niech zadzwoni do 'uwagi' oni juz wyposaza ja w odpowiedni sprzet
    audio wizualny :-)

    P.

  • 26. Data: 2005-12-30 13:20:18
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Paweł" <b...@m...com> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    > wiadomości news:dp3ajv$bhm$1@inews.gazeta.pl...
    > jako

    > Czasem wystarczy to, jak wygląda. Nie musi już nic mówić :)

    no tez metoda :)

  • 27. Data: 2005-12-30 13:55:27
    Od: "Lookasik" <l...@p...o2.pl>

    > Niech znajdzie jakiegoś kolegę, najlepiej krótko ostrzyżonego, który jako
    > narzeczony przyjdzie porozmawiać po męsku z delikwentem.
    > Tylko bez gróźb i rękoczynów. Kilka dobrze przemyślanych argumentów
    > popartych kilkucentymetrową przewagą wzrostu pomoże.
    > Szybko znajdzie sobie inną ofiarę.

    nie ryzykowalbym tej metody
    jezeli kolezanka nie ma zadnych dowodow to tego typu dzialanie sie na niej
    zemsci
    sedziowie nie wyskakuja sroce spod ogona

    pozdrawiam

  • 28. Data: 2005-12-30 14:01:58
    Temat: [OT] Re: molestowanie w sądzie
    Od: PablO <n...@p...nie?>

    Przemek R... napisał:
    > da, jezeli dyktafon nonstop bylby wlaczony

    Przecież dzisiejsze dyktafony potrafią się uruchamiać automatycznie gdy
    jest co nagrywać i wyłączać, gdy wkoło cisza. Poza tym pierwszy lepszy
    mp3 player ma funkcje dyktafonu, a na takich urządzeniach spokojnie
    można nagrać więcej niż dzień pracy, nawet z nadgodzinami ;]

    --
    message>body::after {
    content:"Pozdrawiam";

  • 29. Data: 2005-12-30 15:00:43
    Temat: Re: [OT] Re: molestowanie w sądzie
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>

    Fri, 30 Dec 2005 15:01:58 +0100, *PablO*
    <news:dp3ejd$gl6$1@nemesis.news.tpi.pl> napisał(a):

> [...]
    > mp3 player ma funkcje dyktafonu, a na takich urządzeniach spokojnie
    > można nagrać więcej niż dzień pracy, nawet z nadgodzinami ;]

    Zalecany jest raczej taki dyktafon, który ma kasetki ( posłuży taka mała
    kasetka jako dowód). Ja kupiłam sobie dyktafonik na allegro - za 29 zł.

    --
    Kaja

  • 30. Data: 2005-12-30 15:03:11
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "PablO" <n...@p...nie?> napisał w wiadomości

    > Przecież dzisiejsze dyktafony potrafią się uruchamiać automatycznie gdy
    > jest co nagrywać i wyłączać, gdy wkoło cisza.

    mam taki, i czesto nie nagra cos istotnego badz przy cichym mowieniu rowniez
    nienagra,
    jezeli ma byc wiarygodne to nie moze byc poucinane

    P.