  • 71. Data: 2006-01-01 15:22:21
    Temat: Re: molestowanie w sądzie
    Od: Otto von Falkenstein <F...@g...pl>

    Johnson napisał(a):

    > Nie jestem twoim kotem. Nie wierze że w sobote jest czynny sąd, że jest
    > tam jakiś sędzia. Jedyny wyjątek to dyżury aresztanckie. Zmyślasz.

    No to nie widziałeś sądu dla m.st.Warszawy :-)

    --
    FAlkenstein
    Recht und Ehre

  • 72. Data: 2006-01-01 20:09:53
    Temat: Re: molestowanie w s?dzie
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "chester" <c...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > A jaki normalny człowiek umie to obsługiwać, podłączyć, obrobić
    > technicznie itp?
    > No i kogo na to stać? Aplikantkę w sądzie? Być może. A sprzątaczki,
    > szwaczki, kucharki itp? A i sekretarka czy pani od marketingu nie musi być
    > biegła w te klocki.

    czyli twoim zdaniem na wiare? a spojrzysz pozniej w oczy zniszczonemu
    falszywie oksrazonemu czlowiekowi?

    A podlaczenie i obsluga jest tak trudna jak w przypaku walkmana, jezlei
    aplikant tego nie potrafi to sory jak on sie tam dostal ? 5 przyciskow
    raptem

    P.

  • 73. Data: 2006-01-01 20:12:08
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > To jest dobry pomysł. Kampania społeczna by sie przydała.
    >
    > . (Bielana na przyklad, tak w ogolole to wrocilo do
    >
    > ?

    kilka razy opowiadalaem, 10 mezczyzn skazanych za gwalt przez okres roku,
    nie wiem czy mialo miejsce w kazdy razie wina nie zostala udowodniona,
    wszystko bylo oparte tylko na zeznaniach pokrzywdzonej.
    (jak sie okazalo 3 razy emizniaa zeznania)
    Jestem strasznie zadowolony ze nie wyrok nie zostal utrzymany.

  • 74. Data: 2006-01-01 20:20:00
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    wiadomości news:dp9d33$s8v$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    > (jak sie okazalo 3 razy emizniaa zeznania)
    > Jestem strasznie zadowolony ze nie wyrok nie zostal utrzymany.

    kurde, nie powienienem pisac jak jestem pijany. "jestem strasnie zadowolony
    ze wyrok nie zostal utrzymany"

  • 75. Data: 2006-01-02 07:53:07
    Od: "Lookasik" <l...@p...o2.pl>

    > Ja tam nie pracuję, moja branża jest tak odległa, że widziałam go tylko
    > kilka razy, w tym tylko raz z tak bliska, żebym mogła rozpoznać twarz.
    > Nawet nie wiem jakie są wydziały sądu, a co dopiero mówić o stanowiskach.
    > Wiem o nim sporo z opowiadań różnych ludzi, wiem z kim studiował, skąd
    > pochodzi, czym się interesuje, jak spędza wolny czas, jakim samochodem
    > jeździ i na co choruje i jakich znajomych ma w policji.

    sporo wiesz a jakie stanowisko zajmuje to juz nie .... bzez komentarza

    Twoja kolezanka tez nie wie jakie on stanowisko zajmuje... a moze jestes
    bardziej papieska niz papiez.... moze kolezance wcale to nie przeszkadza
    /mam wrazenie ,ze kompletnie z nia nie konsultowalas tego co tutaj piszesz/
    ... i w koncu... moze nic takiego nie mialo miejsca ?!?!?!?!.. za duzo
    watpliwosci jak dla mnie... IMHO bujda na resorach

    Łukasz

  • 76. Data: 2006-01-02 09:16:11
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Otto von Falkenstein napisał(a):

    > No to nie widziałeś sądu dla m.st.Warszawy :-)

    Faktycznie nie wiedziałem, ale i tak wątpię by pracował w soboty.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    "Nie należy lekceważyć drobnostek, bo od nich zależy doskonałość."

  • 77. Data: 2006-01-02 10:05:47
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Lookasik" <l...@p...o2.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > piszesz/ ... i w koncu... moze nic takiego nie mialo miejsca ?!?!?!?!.. za
    > duzo watpliwosci jak dla mnie... IMHO bujda na resorach

    istnieje jeszcze 3 opcja - zazdrosc :-)

    P.

  • 78. Data: 2006-01-02 11:42:04
    Od: Otto von Falkenstein <F...@g...pl>

    Johnson napisał(a):

    > Faktycznie nie wiedziałem, ale i tak wątpię by pracował w soboty.

    Sąd, owszem nie pracuje.
    Ale jak pryjdziesz wieczorem to zobaczysz ile świateł w oknach sie świeci.

    --
    Falkenstein
    Recht und Ehre

  • 79. Data: 2006-01-02 12:08:58
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Otto von Falkenstein napisał(a):

    > Sąd, owszem nie pracuje.
    > Ale jak pryjdziesz wieczorem to zobaczysz ile świateł w oknach sie świeci.

    I tak byle komu udostępniają klucze od sądu?

  • 80. Data: 2006-01-02 14:40:50
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Otto von Falkenstein napisał(a):
    > Ale jak pryjdziesz wieczorem to zobaczysz ile świateł w oknach sie świeci.

    w których wydziałach?

    KG