    From: "Lookasik" <l...@p...o2.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: molestowanie w sądzie
    Date: Mon, 2 Jan 2006 08:53:07 +0100

    > Ja tam nie pracuję, moja branża jest tak odległa, że widziałam go tylko
    > kilka razy, w tym tylko raz z tak bliska, żebym mogła rozpoznać twarz.
    > Nawet nie wiem jakie są wydziały sądu, a co dopiero mówić o stanowiskach.
    > Wiem o nim sporo z opowiadań różnych ludzi, wiem z kim studiował, skąd
    > pochodzi, czym się interesuje, jak spędza wolny czas, jakim samochodem
    > jeździ i na co choruje i jakich znajomych ma w policji.

    sporo wiesz a jakie stanowisko zajmuje to juz nie .... bzez komentarza

    Twoja kolezanka tez nie wie jakie on stanowisko zajmuje... a moze jestes
    bardziej papieska niz papiez.... moze kolezance wcale to nie przeszkadza
    /mam wrazenie ,ze kompletnie z nia nie konsultowalas tego co tutaj piszesz/
    ... i w koncu... moze nic takiego nie mialo miejsca ?!?!?!?!.. za duzo
    watpliwosci jak dla mnie... IMHO bujda na resorach

    Łukasz