    From: Kuba Sk-ce <k...@w...to.wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: mojego syna porazil prad
    Date: Mon, 10 Jan 2005 21:57:54 +0100

    Mogę tylko współczuć dziecku, ze ma tak ograniczonych rodziców.

    uwazaj co mowisz, nie znasz szczegolow tego wypadku wiec sie lepiej nie
    wypowiadaj jak nie masz nic istotnego do powiedzenia.

    Tobie zaś zamiast biegania po sadach i prawnikach
    > polecam temat ,,zabezpieczenia przeciwporazeniowe instalacji elektrycznych''.

    mieszkanie mam odpowiednio zabezpieczone. Sa jednak sytuacje ktorych
    nawet najbardziej rozwazny czlek nie przewidzi.
    jak sie dobrze orientujesz, wystarczy dotknac kabla fazowego by zostac
    porazonym pradem i nie trzeba zamykac obwodu. W przypadku dziecka gdzie
    waga nie przekracza 20 kg to prawie smierc.

    > Nie wiem ile ton ryżu powinien zjeść polak, aby do bezpieczeństwa podchodził
    > na poważnie.

    ryz to byla forma zartu, raczej malo znana w Twoim srodowisku.

    Z pozdrowieniami
    Qba