  • Data: 2005-01-11 07:15:00
    Temat: Re: mojego syna porazil prad
    Od: "idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:crv7lc$4i2$2@inews.gazeta.pl...
    > Co do zasady lampka nie powinna kopać. Jak kopie, to jest niezgodna z
    umową,
    > bo Ty kupowałeś niekopiącą. Kluczowe znaczenie ma czas, jaki upłynął od
    > zakupu. Powyżej 6 miesięcy musisz dowieść, że była "kopiąca" w dniu
    > sprzedaży, co wcale nie jest łatwe. Ale od sprzedawcy raczej dostaniesz co
    > najwyżej cenę.

    Robercie, a czy przypadkiem lampka ma nie kopać podczas normalnego
    użytkowania?
    Ciągnięcie za kabel/lampkę nie jest chyba normalnym użytkowaniem. Tym
    bardziej, że (możecie się na mnie teraz rzucić ;) ) mało prawdopodobne
    wydaje mi się, żeby kabel, który wg Kuby nie miał żadnych zabezpieczeń
    wyleciał akurat podczas lekkiego pociągnięcia podczas przestawiania lampki
    przez dziecko, a nie wyleciał podczas wyciągania lampki z opakowania,
    przestawiania lampki podczas porządków itp.

    Kubo, bardzo współczuję Twojemu synkowi :( Wiem, jak ruchliwe są dzieci w
    tym wieku i naprawdę trudno je upilnować :( Ale weź pod uwagę, że jeśli
    będziesz z tą sprawą próbował pójść do sądu, to przeciwnicy na pewno zauważą
    te same niespójności co ja i pewno będa próbowali wykorzystać to przeciw
    Tobie :(

    pozdrawiam

    Monika