  • Data: 2005-01-11 01:12:26
    Temat: Re: mojego syna porazil prad
    Od: "gosc" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Co do zasady lampka nie powinna kopać. Jak kopie, to jest niezgodna z
    umową,
    > bo Ty kupowałeś niekopiącą. Kluczowe znaczenie ma czas, jaki upłynął od
    > zakupu. Powyżej 6 miesięcy musisz dowieść, że była "kopiąca" w dniu
    > sprzedaży, co wcale nie jest łatwe. Ale od sprzedawcy raczej dostaniesz co
    > najwyżej cenę.

    z tego co wiem

    a) powyzej 6 mc musisz jedynie dowiesc, ze juz w dniu zakupu przewody byly
    zamocowane w niewlasciwy sposob, a mozna chyba tak przyjac, jesli lampe
    uzywalo sie w normalny sposob, a nie np. jako linke holownicza do samochodu,
    to juz oceni sad

    b) wbrew pozorom nie ma ograniczenia odpowiedzialnosci sprzedawcy do kwoty
    towaru, sprzedawca pokrywa wszystkie koszty, jakie wynikly z niezgodnosci
    towaru z umowa

    ponawiam, najpierw do PIH, a potem szukac prawnika