  • 1. Data: 2002-08-28 06:13:34
    Temat: mieszkanie a zameldowanie
    Od: "Paulina" <m...@w...pl>

    Witam;

    Wątpliwości przy zakupie mieszkania ciąg dalszy...
    Mieszkanie, które kupujemy jest własnością pani Kowalskiej i ona wraz z
    córką jest w nim zameldowana. Kobiety powinny opuścić mieszkanie 10
    października (tak jest w umowie). Pytanie - czy obowiązek wymeldowania z
    mieszkania pań Kowalskich spoczywa na nich, czy na nas? Nie mamy o tym
    "zielonego pojęcia", a w razie jakiś kłopotów nie chcemy mieć zameldowanych
    obcych osób.
    Jak to powinno wyglądać, kto powinien się zająć tym problemem?

    Dziękuję - Paulina

  • 2. Data: 2002-08-28 06:51:43
    Temat: Re: mieszkanie a zameldowanie
    Od: "andrzejpdw" <a...@p...onet.pl>

    "Paulina" <m...@w...pl> wrote in message
> [...]
    zameldowanych
    > obcych osób.
    > Jak to powinno wyglądać, kto powinien się zająć tym problemem?

    One musza sie same wymeldowac. Jezeli tego nie zrobia no to mozesz miec
    pewne problemy.
    Nawet zobowiazanie w akcie notarialnym kupna- sprzedazy nie jest na tyle
    mocne, aby
    wymeldowac je "od reki". Ja mialem taki przypadek, ze kupilem mieszkanie w
    którym
    zameldowany byl ojciec z córka. Ojciec wymeldowal sie od razu, natomiast
    córka jak sie okazalo
    byla w sekcie i nagle gdzies zniknela. Wymeldowalem ja w koncu wyrokiem
    sadu, ale trwalo to okolo 2 lata.
    pozdrowienia
    Andrzej

    P.S. Nie zakladaj od razu najbardziej pesymistycznych prognoz. Jezeli
    spiszesz w akcie notarialnym, ze
    osoby zobowiazuja sie do dnia ..... wymeldowac, to prawdopodobnie to zrobia.