  • Data: 2005-12-12 10:24:27
    Temat: Re: miejsce postojowe
    Od: "Rafał " <k...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marcin Żyła <m...@m...com> napisał(a):

    > Możesz:
    > - dokonac zablokowania pojazdu na swoim terenie - np zakładając blokade
    > na koło.
    > - usunąć pojazd na koszt właściciela z odbiorem zparkingu depozytowego
    > - najdłuższe: wytoczyć sprawe (kwalifikacja do wyboru, ja bym sie
    > skłaniał do wyłudzenia), Policja dokumentowała np. notatką. Co do
    > namiarów gościa, spokojnie, znajdą ;-)

    Pierwsze rozwiązanie wiąże się z poniesieniem przeze mnie kosztów zakupu
    blokady - wtedy musiałbym dochodzić zwrotów tych kosztów od jegomościa
    parkującego na moim miejscu
    Drugie rozwiązanie jest dla mnie akceptowalne jeżeli znajdzie się ktoś kto
    odholuje ten samochód na parking depozytowy nie pobierając ode mnie żadnych
    pieniędzy z tego tytułu, a jednocześnie powiadomi właściciela samochodu gdzie
    jest taki samochód i jak go odebrać? - czy istnieje taka firma co to zrobi??
    Czy mogę narazić się na zarzuty ze strony właściciela, że użyłem metody
    nieadekwatnej do sytuacji czym naraziłem go na koszty.
    Trzecie rozwiązanie nie jest dla mnie akceptowalne bo wymaga dużej
    cierpliwości, nie mam odrazu dostępu do swojego miejsca.