  • 11. Data: 2004-09-15 08:07:00
    Temat: Re: miejsca publiczne, a palenie tytoniu
    Od: "_Normanos_" <n...@w...SPAM-SUXX.pl>

    xmarcel napisał(a):

    > wszyscy na raz?

    a co to za roznica skoro smierdzi?

    > nigdy Twoj pies niezaszczeka w nocy?

    nie mam psa

    > dzieci nigdy nie tupia w
    > podlge (albo placza pol nocy)

    nie mam dzieci

    > nigdy niemiales gosci po 22?

    nie.

    > naucz sie wspolzycia w takim miejscu, ...albo kup sobie wlasny dom

    wspolzycie nie polega za zatruwaniu komus zycia. poza tym palenie w
    miejscach publicznych jest zabronione.

    jak chcesz to przyjde i n***** ci na wycieraczke i zostawie kartke
    "naucz sie wspolzycia".

    a dom to sobie wybuduje...

    EOT.

    --
    =< Normanos >=< mailto: normanos(małpa)wp(kropka)pl >=---
    "...Nie potrzebuje noża, nie mam żadnych celów zbrojnych,

    alt.pl.comp.wyszukiwarki - pozycjonowanie, wiedza tajemna