  • 1. Data: 2004-09-11 02:48:15
    Temat: Re: Prokuratura
    Od: a...@s...sk

    Wlasnie tutaj jest istota mego problemu - nie jestem pracowniiem, lecz
    wspolpracownikiem w oparciu o umowe miedzy dwiema firmami. Czy da sie zatem jakos
    obejsc to i czy sa jakies kruczki pozwalajace mi reprezentowac mego klienta na np.
    przesluchaniu....? Moze jakies upowaznienie lub cos podobnego?

    Zawiadomienie o podejrzeniu popełnienia przestępstwa może złożyć dowolna
    osoba. nawet nie związana ze zdarzeniem. Tak więc możesz składać takie
    zawiadomienia. natomiast nie możesz ich tam reprezentować. W postępowaniu
    karnym zawarowane jest to dla profesjonalistów, a więc adwokatów i radców
    prawnych. Chyba, ze jesteś pracownikiem pokrzywdzonej firmy.

    http://webhosting.szm.sk - AKCIA, REKLAMA ZADARMO, NESKUTOCNE ZLAVY
    Ziskaj vlastnu domenu, webstranku www.xxxxxx.sk a vlastne maily
    c...@x...sk v cenach uz od 80Sk/mesiac.