eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo[media] Tajemnica adwokacka - gdzie dokładnie ma ją ABW i prokuratura › Re: [media] Tajemnica adwokacka - gdzie dokładnie ma ją ABW i prokuratura
    From: Andrzej Adam Filip <a...@x...wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: [media] Tajemnica adwokacka - gdzie dokładnie ma ją ABW i prokuratura
    Date: Sat, 14 Nov 2009 09:34:37 +0100

    "Przemek Lipski" <W...@w...epf.pl> pisze:
    > Użytkownik "Andrzej Adam Filip" <a...@x...wp.pl> napisał w wiadomości

    > Bez sensu, wszystkich wolno podsłuchiwać, a adwokatów nie?
    >
    > Pozdro Przemek

    Twoja "opinia własna" odkąd jest źródłem prawa? :-)

    Skoro podano artykuły KPK z których według podsłuchiwanych adwokatów
    wynika "szczególna sytuacja prawna" to może ruszysz swoją ciężką dupę i
    napiszesz bardziej szczegółowo dlaczego np. te artykuły KPK miałyby
    zostać "błędnie zinterpretowane" przez podsłuchanych przez ABW adwokatów
    w kwestii włączenia do akt sprawy rozmowy telefonicznej adwokata z
    klientem na temat linii obrony?

    --
    Andrzej Adam Filip : a...@o...eu : A...@g...com
    Kancelaria Aleksandra Kwaśniewskiego przypominała dwór, a to, co tam się