    From: "Lukasz" <l...@r...interia.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: mandat z Norwegii
    Date: Wed, 20 Oct 2004 17:09:29 +0200
    Sender: x...@p...onet.pl@62.233.166.204

    Hmmm.. sojego czasu byla afera ze niemcy dostawali mandaty za 'przekroczenia
    predkosci' w hiszpanii. Nawet dostawali zdjecie (nie trudno takie zrobic...
    dowolna cyfrowka + program do edycji) idruk do zaplaty.
    potem sie okazalo ze to wszystko byla sciema - ktos w jakis czarodziejsi
    sposob zdobyl dane takich osob i wysylal takie listy ze swom kontem do
    zrobienia platnosci...

    Nie twierdze ze tym razem tak jest, ale pomyslowosc naciagaczy nie zna
    granic.

    Pozdrawiam

    Lukasz