  • 1. Data: 2004-10-19 20:03:26
    Temat: mandat z Norwegii
    Od: "Nikodem Nijaki" <n...@g...pl>

    Kontynuując wątek o mandatach ...
    właśnie wpadł mi w ręce mandat, a właściwie wezwanie do zapłaty za przejazd
    "na gapę" autostradą w Norwegii :)
    Nie pytam czy jest skuteczny, tylko pragnę wyrazić swój zachwyt!
    Otóż, poza okolicznościami zdarzenia, zdjęciem samochodu, pouczeniem, druk
    zawiera wypełniony formularz przelewu Poczty Polskiej, a wszystko w
    bezbłędnej polszczyźnie.
    Wezwanie zostało wysłane z Norwegii, a przelew adresowany jest na bank w
    Londynie.
    Po prostu szczęka mi opadła ;)
    nn

    ---

  • 2. Data: 2004-10-19 22:03:35
    Temat: Re: mandat z Norwegii
    Od: "Feanor" <b...@p...onet.pl>

    > Po prostu szczęka mi opadła ;)
    > nn
    To teraz w ramach uznania zapłać ten mandat.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2004-10-20 03:18:51
    Od: "Nikodem Nijaki" <n...@g...pl>

    Użytkownik "Feanor" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > To teraz w ramach uznania zapłać ten mandat.

    Na szczęście to nie mój :)))
    nn

    ---

  • 4. Data: 2004-10-20 08:21:56
    Od: "Galis" <g...@t...pl>

    Użytkownik "Nikodem Nijaki" <n...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:cl4lel$sdg$1@inews.gazeta.pl...

    > Użytkownik "Feanor" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Na szczęście to nie mój :)))
    > nn

    ale zaplacic mozesz :)

  • 5. Data: 2004-10-20 08:26:37
    Od: Kuba <k...@a...w.sygnaturce.pl>

    Dnia 10/19/04 10:03 PM, Pan(i) Nikodem Nijaki napisał(a) :

    > Kontynuując wątek o mandatach ...
    > właśnie wpadł mi w ręce mandat, a właściwie wezwanie do zapłaty za
    > przejazd "na gapę" autostradą w Norwegii :)

    Z ciekawości....
    Ile trzeba zabulić za gapę na autostradzie w Norwegii?

    --
    oo0O0oo00oo.................oo0O0oo00Ooo
    jakub.kowalczuk [at] interia (KROPKA) pl

  • 6. Data: 2004-10-20 08:49:26
    Od: "Nikodem Nijaki" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Kuba" <k...@a...w.sygnaturce.pl> napisał w wiadomości

    > Z ciekawości....
    > Ile trzeba zabulić za gapę na autostradzie w Norwegii?

    o ile pamiętam, ok 181,- zł (ciągnik siodłowy z naczepą)
    nn

  • 7. Data: 2004-10-20 08:50:40
    Od: "Nikodem Nijaki" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Galis" <g...@t...pl> napisał w wiadomości

    > ale zaplacic mozesz :)

    zachwyciłem się, ale nie aż do tego stopnia ;)
    nn

  • 8. Data: 2004-10-20 15:09:29
    Od: "Lukasz" <l...@r...interia.pl>

    Hmmm.. sojego czasu byla afera ze niemcy dostawali mandaty za 'przekroczenia
    predkosci' w hiszpanii. Nawet dostawali zdjecie (nie trudno takie zrobic...
    dowolna cyfrowka + program do edycji) idruk do zaplaty.
    potem sie okazalo ze to wszystko byla sciema - ktos w jakis czarodziejsi
    sposob zdobyl dane takich osob i wysylal takie listy ze swom kontem do
    zrobienia platnosci...

    Nie twierdze ze tym razem tak jest, ale pomyslowosc naciagaczy nie zna
    granic.

    Pozdrawiam

    Lukasz