  • 1. Data: 2003-04-25 06:30:48
    Temat: mandat na podstawie predkosciomierza
    Od: "marek" <b...@p...fm>

    Witam,

    Mam nastepujace pytanie: Czy policja moze ukarac kogos mandatem za
    przekroczenie predkosci na podstawie odczytu predkosciomierza w
    rediowozie?
    Jezeli tak moge prosic o jakis link do przepisow o tym traktujacych lub
    cytat?

    Z gory dzieki za odpowiedz
    Pozdrawiam!

  • 2. Data: 2003-04-25 06:31:40
    Temat: Re: mandat na podstawie predkosciomierza
    Od: "KK" <p...@g...pl>

    "marek" <b...@p...fm> wrote in message
> [...]
    > rediowozie?
    > Jezeli tak moge prosic o jakis link do przepisow o tym traktujacych lub

    Może. Było na grupie kilka razy.

  • 3. Data: 2003-04-25 15:58:32
    Od: "Michał Ickiewicz" <icek(_@!-jak-chcesz-napisac-usun-co-niepotrzebne-poziostawiajac-do-pl-jako-domene-regexp@do_DOT.pl>

    Użytkownik "KK" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

    > "marek" <b...@p...fm> wrote in message

    > Może. Było na grupie kilka razy.

    no to w takim razie inaczej: jedzie sobie radiowóz, nie na sygnale. Jedzie
    po mieście 100 km/h. Ja to zauwazam i zaczynam jechac za radiowozem. Czy
    mogą mnie ukarac za przekroczenie prędkości? Ja jechałem za ich przykłądem
    bo myslałem że tak wolno

    Icek

  • 4. Data: 2003-04-25 16:27:59
    Od: "cc.jj" <c...@w...pl>

    Użytkownik "KK" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

    > "marek" <b...@p...fm> wrote in message

    > Może. Było na grupie kilka razy.

    Z tego co ja słyszałem to prędkośc można mierzyć wyłacznie urzadzeniami,
    które posiadaja homologację. A czy prędkościomierz w radiowozie ją posiada ?

    JAcek CH

  • 5. Data: 2003-04-25 16:48:01
    Od: "KK" <p...@g...pl>

> [...]
    > mogą mnie ukarac za przekroczenie prędkości? Ja jechałem za ich przykłądem

    To w takim razie, oprócz wlepienia mandatu należy ci też zabrać prawo jazdy
    i wysłać na kurs.
    Myśl, ale inteligentnie.

  • 6. Data: 2003-04-25 16:51:29
    Od: "KK" <p...@g...pl>

    "cc.jj" <c...@w...pl> wrote in message news:3ea96269$1@news.home.net.pl...

    > Z tego co ja słyszałem to prędkośc można mierzyć wyłacznie urzadzeniami,
    > które posiadaja homologację. A czy prędkościomierz w radiowozie ją posiada
    ?

    nawet wodomierz w twojej łazience ma 'homologację' (a tak naprawdę to
    świadectwo legalizacji).
    Natomiast nikt na podstawie prędkościomierza nie wystawi ci mandatu, że
    jechałeś 62, a wolno 60.
    Natomiast nie trzeba być bystrym, że suniesz 160 na autostradzie, zamiast
    130.

  • 7. Data: 2003-04-25 17:18:26
    Od: "cc.jj" <c...@w...pl>

    > nawet wodomierz w twojej łazience ma 'homologację' (a tak naprawdę to
    > świadectwo legalizacji).
    nie mam "wodomierza"

    > Natomiast nikt na podstawie prędkościomierza nie wystawi ci mandatu, że
    > jechałeś 62, a wolno 60.
    > Natomiast nie trzeba być bystrym, że suniesz 160 na autostradzie, zamiast
    > 130.
    Czy bez odpowiednich "papierów" na "sprzęt do mierzenia prędkości" jesteś w
    stanie udowodnic, że pokazuje faktyczną prędkość ? A może przekłamania
    takiego licznika sięgają kilkudziesięciu procent ?
    Radar bez legalizacji = brak mandatu.

    JAcek CH

  • 8. Data: 2003-04-25 19:05:52
    Od: "KK" <p...@g...pl>

    "cc.jj" <c...@w...pl> wrote in message news:3ea96e23$1@news.home.net.pl...
> [...]
    > stanie udowodnic, że pokazuje faktyczną prędkość ? A może przekłamania
    > takiego licznika sięgają kilkudziesięciu procent ?

    A tu się z tobą zgadzam. Radar bez legalizacji nie może być używany.
    Wskazanie licznika w samochodzie jest jak najbardziej legalizowane.

  • 9. Data: 2003-04-25 20:52:06
    Od: poreba <d...@p...com>

    "KK" <p...@g...pl> niebacznie popelnil

    > To w takim razie, oprócz wlepienia mandatu należy ci też zabrać
    > prawo jazdy i wysłać na kurs.
    > Myśl, ale inteligentnie.

    A czy mogę w warzywniaku sprzedać towar ważony zamiast na wadze
    legalizowanej na takim kijku z przywieszonym Nx1L wody?
    Przecież każdy wie że 1L wody waży ok. 1kG, +/- cośtam ale na pewno
    nie 2?

    --
    pozdro
    poreba

  • 10. Data: 2003-04-25 21:39:14

    > zamiast
    > >
    > A tu się z tobą zgadzam. Radar bez legalizacji nie może być używany.
    > Wskazanie licznika w samochodzie jest jak najbardziej legalizowane.>

    I tu doszliśmy do sedna- można wystawić mandat na podstawie licznika
    prędkości, jeżeli posiada odpowiednią homologację .