  • 1. Data: 2003-04-25 05:48:21
    Temat: Rejestr dluznikow
    Od: "Krzys" <s...@h...pl>

    witam, chcialbym sie dowiedziec czy istnieje ogolnopolska baza danych
    dluznikow?
    owszem kazada z istaniejecyh frim sciagajacych dlugi ma swoje rejestry jak
    kaczmarski itp
    ale czy jest jak w samej nazwie krajowy rejest dluznikow?
    gdzie mozna go zobaczyc?

  • 2. Data: 2003-04-25 11:44:38
    Temat: Re: Rejestr dluznikow
    Od: PACTUM INKASSO <p...@b...pl>

    Krzys wrote:

> [...]
    > kaczmarski itp
    > ale czy jest jak w samej nazwie krajowy rejest dluznikow?
    dłuznik jest rejestrowany, z przedsiębiorcami jest sprawa jasna. proponuje
    wizytę w sądzie w Krajowym Sądzie rejestrowym tzw KRS, tam na pewno mozna
    uzyskac wszyskie informacje.
    --
    PACTUM INKASSO
    doradztwo w zakresie wierzytelności

  • 3. Data: 2003-04-25 12:42:28
    Temat: Odp: Rejestr dluznikow
    Od: "Marcin Olender" <d...@g...pl>

    Użytkownik Krzys <s...@h...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b8ai3s$km0$...@n...news.tpi.pl...
    > witam, chcialbym sie dowiedziec czy istnieje ogolnopolska baza danych
    > dluznikow?

    LOL!

    Owszem - nazywa sie PESEL ( no i do tego wszystkie rejestry ). Kazdy jest
    gdziestam czyims dluznikiem. Chodzi ci moze o rejestr dluznikow
    niewyplacalnych?

    Depi.

  • 4. Data: 2003-04-28 05:19:00
    Od: "Krzys" <s...@h...pl>

    Użytkownik "PACTUM INKASSO" <p...@b...pl> napisał w wiadomości

    > dłuznik jest rejestrowany, z przedsiębiorcami jest sprawa jasna. proponuje
    > wizytę w sądzie w Krajowym Sądzie rejestrowym tzw KRS, tam na pewno mozna
    > uzyskac wszyskie informacje.

    tak, mam na mysli niewiarygodnych kontahentow nie placacych wcale badz z
    wielkim
    opoznieniem
    os takiego mialo byc wlasnie w ineternecie

  • 5. Data: 2003-04-28 05:19:39
    Od: "Krzys" <s...@h...pl>

    Użytkownik "Marcin Olender" <d...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > LOL!
    >
    > Owszem - nazywa sie PESEL ( no i do tego wszystkie rejestry ). Kazdy jest

    prawda, sam jestem :-)

    > Chodzi ci moze o rejestr dluznikow
    > niewyplacalnych?

    dokladnie

  • 6. Data: 2003-04-28 16:14:02
    Od: "Marcin Olender" <d...@g...pl>

    Użytkownik Krzys <s...@h...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b8idkv$sjc$...@n...news.tpi.pl...

> [...]
    > wielkim
    > opoznieniem
    > os takiego mialo byc wlasnie w ineternecie

    Ha - wlasnie sie zmienil stan prawny! Obok KRSu i prowadzonego przezen
    rejestru dluznikow niewyplacalnych ( przedsiebiorcow wobec ktorych otwrto
    postepowania upadlosciowe, ukladowe itp. ) wprowadzon mozliwosc prowadzenia
    rejestru "niesolidnych" dluznikow, zalegajacych z platnosciami, w tym
    zwyklych konsumentow. Prowadzic to maja Biura Informacji Gospodarczej
    podmioty prywatne ). Na razie jeszcze jednak zadnego takiego nie ma, wiec
    nie ma i takiego rejestru.

    Depi.