  • 1. Data: 2003-04-24 21:04:36
    Temat: Problem z pracownikiem
    Od: "robro" <r...@o...pl>

    Gdzie mógłbym się dowiedzić o zwolnieniu pracownika.
    Miałem przedstawicielelstwo. Jednak w tym roku całkowicie olała pracę. wIĘC
    ZGODNIE Z UMOWĄ na czas określony wypowiedziłem ją za dwu tygodniowym
    terminem zgodnie z umową( wysłałem listem poleconym). W tym samym dniu pani
    przysłała mi prośbę o urlop faxem z datą tydzień wcześniej. Jak tylko
    dostała pocztą wypowiedzenie. to zgodnie z faxowym urlopem który kończył sie
    19 kwietnia następnego dnia poszła na chorobowe. Zapytuje czy ja mam rację
    czy też będe musiał zapłacić za to chorobowe(po prostu uznać chorobę jak i
    wniosek o urlop przysłany faxem z datą wsteczną)
    Do tej pory brała na słowo urlop. Ja nic do tego nie miałem. Liczył się
    efekt pracy. Ale po sprawdzeniu okazało się, że od ponad pół roku pani sobie
    bimba.

    Z poważaniem
    robro

  • 2. Data: 2003-04-24 21:35:39
    Temat: Re: Problem z pracownikiem
    Od: n...@o...pl

> [...]
    > efekt pracy. Ale po sprawdzeniu okazało się, że od ponad pół roku pani sobie

    Tobie też to powinno bimbać - za chorobowe zwróci ZUS

  • 3. Data: 2003-04-25 06:25:49
    Od: ender <b...@m...one.pl>

    Dnia 2003-04-24 23:04, Użytkownik robro napisał :
    > Gdzie mógłbym się dowiedzić o zwolnieniu pracownika.

    Składa się odpowiedni wniosek do ZUS i ta instytucja bada sprawę zwolnienia.

    --
    ___ _ _ ___ ___ ___
    |__ |\ | | | |__ |__| ender (at) mch (dot) one (dot) pl

  • 4. Data: 2003-04-25 06:26:00
    Od: ender <b...@m...one.pl>

    Dnia 2003-04-24 23:35, Użytkownik n...@o...pl napisał :

    > Tobie też to powinno bimbać - za chorobowe zwróci ZUS

    Nic mu nie powinno bimbać bo za bimbanie pracownika zapłacimy wszyscy my
    a ZUS będzie tylko drogim pośrednikiem.

    --
    ___ _ _ ___ ___ ___

  • 5. Data: 2003-04-25 11:48:52
    Od: PACTUM INKASSO <p...@b...pl>

    robro wrote:

> [...]
    > Do tej pory brała na słowo urlop. Ja nic do tego nie miałem. Liczył się
    > efekt pracy. Ale po sprawdzeniu okazało się, że od ponad pół roku pani

    proponuje sprawdzić :
    czy jest odebrane i z jaką datą wypowiedzenie
    czy firma ma plan urlopowy i czy ten urlop był zaplanowany, Nie ma pan
    obowiazku udziekać urlopu zgodne z wnioskiem.
    za chorobowe Pan płaci dopiero powyżej 31 dni przechodzi na zasiłek
    chorobowy
    Ma pan prawo zweryfikować zwolnienie i wysłac na badania
    --
    PACTUM INKASSO
    doradztwo w zakresie wierzytelności