  • 171. Data: 2011-05-31 14:10:28
    Temat: Re: małżeństwa osób chorych psychicznie
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    On 31.05.2011 15:12, Ikselka wrote:

    > U normalnych ludzi jest.

    > Nie u normalnych ludzi.

    Obrazasz polski narod, na to jest paragraf!

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org

  • 172. Data: 2011-05-31 14:12:43
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    On 31.05.2011 15:48, niusy.pl wrote:

    > Użytkownik "Tomasz Chmielewski" <t...@n...wpkg.org>

    > Bo to ubezpieczenie jest a nie kasa oszczędności.

    A to juz pytaj "Marudy", czemu mysli ze te skladki to jakas kasa
    oszczednosci.

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org

  • 173. Data: 2011-05-31 14:15:16
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Tomasz Chmielewski" <t...@n...wpkg.org>

    > A to juz pytaj "Marudy", czemu mysli ze te skladki to jakas kasa
    > oszczednosci.

    Nic nie wskazuje by tak myślał. O ile oczywiście chce się dostrzec intencje.

  • 174. Data: 2011-05-31 14:35:04
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 31 May 2011 15:58:45 +0200, niusy.pl napisał(a):

    > Użytkownik "Maddy" <m...@e...com.pl>

    > O to to :-)

    Czy ja Ci wymawiam, że ożeniłeś się z musu?
    --
    XL
    człowieka." Roberto de Mattei

    Prawda o GMO:
    http://www.gmowpolsce.com.pl/custom/Lisowska%20J%20o
    f%20Ecol%20and%20Health%202010.pdf

  • 175. Data: 2011-05-31 14:58:19
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2011-05-31, niusy.pl <d...@n...pl.invalid> wrote:

    > Użytkownik "Wojciech Bancer" <p...@p...pl>

    > Ty myślisz, że te składki to jego oszczędności ?

    Ja myślę, że argument "sfinansował sobie sam" jest błędny.

    > -> ROTFL

    Jak ja lubię jak ludzie sobie coś dorabiają bez zrozumienia, a potem
    się z tego śmieją.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 176. Data: 2011-05-31 15:09:52
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

  • 177. Data: 2011-05-31 15:19:00
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Ikselka wrote:

    > Kłopot??? Chcesz powiedzieć, że nie powinna takiego zatrudniać? To byłoby
    > wszak dyskryminacja na równej drodze, w biały dzień!

    Co ja chcę powiedzieć, to ja dobrze wiem, w przeciwieństwie do ciebie.
    Weź no wreszcie powiedz, co ma piernik do wiatraka, i czy ten szef będzie tą
    kase przewalał tylko, jeśli będzie mógł się ożenić, czy jako kawaler też
    może.

    J.

  • 178. Data: 2011-05-31 16:35:03
    Od: Maruda <m...@n...com>

    W dniu 2011-05-31 16:15, niusy.pl pisze:
    (Dziękuję za wsparcie)

    > Nic nie wskazuje by tak myślał. O ile oczywiście chce się dostrzec
    > intencje.

    Wyjaśniam.
    Terapii nie sfinansowało "państwo". Terapię sfinansował system
    ubezpieczeń zdrowotnych, który bierze pieniądze ze składek osób
    ubezpieczonych. Te składki, będąc obowiązkowymi, nie są w gruncie rzeczy
    ubezpieczeniem, a podatkiem celowym.

    Składki, to jak najbardziej rodzaj kasy oszczędności (więc poniekąd tak
    myślę), ale z elementem ryzyka w obie strony. Ledwo-co-zacząłeś zarabiać
    (i płacić składki), dostałeś w knajpie tulipanem i straciłeś oczy -
    system wypłaca Ci rentę. Wygrałeś. Rozwaliłeś się na motorze i
    przetrąciłeś kręgosłup - dostaniesz implant. Wygrałeś.

    Nie piłeś, nie paliłeś do 80-ki, jesteś zdrowy jak koń, przychodnie
    znasz tylko z opowiadań - przegrałeś. Z Twoich składek system wypłaca
    rentę i finansuje leczenie tym powyżej.
    Niczego nie finansuje tutaj państwo. Każdy z ww sam sfinansował sobie
    leczenie. A jeśli nie korzystał - to sfinansował innym.

    Do tego systemu przysysają się tysiące pijawek, wszy i innych
    krwiopijców, bo skoro pieniądze są "systemu", to nikt o nie nie dba.
    Toczy się jedynie ostra walka między tymi pasożytami o to, kto wyssie
    więcej. To oni (tylko oni) tak naprawdę wygrywają.
    Gdyby to każdy "ubezpieczony" decydował o wydatkach na *swoje* (i swoich
    bliskich) leczenie, to ceny błyskawicznie poleciałyby w dół. Motłoch
    zacząłby dbać o zdrowie, rzucił palenie, biegał, zdrowo jadł itd. Nie
    byłoby takiej skali pijaństwa, narkomanii, AIDSa i chwcj.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 179. Data: 2011-05-31 17:25:54
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Ikselka" <i...@g...pl>

    > Czy ja Ci wymawiam, że ożeniłeś się z musu?

    Jakiego musu ?! Wino chlałem i nie wiedziałem ...

  • 180. Data: 2011-05-31 17:32:57
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Wojciech Bancer" <p...@p...pl>

    > Ja myślę, że argument "sfinansował sobie sam" jest błędny.

    Co w nim błędnego ???

    1. Płaciliście "składkę" "pół na pół" ? To sam.
    3. Przez lata ? Takie zasady programu ubezpieczeniowego.

    Już nie opowiadajcie o wspólnej kasie jak ona jest wspólna tylko dla zakładu
    ubezpieczeniowego, który tylko musi wywiązać się z umowy. Jasne, że mógł to
    napisać inaczej, ale nie sądzę by nie zdawał sobie sprawy, że tylko
    odkładając mógłby nie nazbierać tyle. Po prostu kilka sterotypów i tyle.