  • 21. Data: 2006-03-02 16:59:49
    Temat: Re: makro i ochroniarze...
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "ideogram" <ideogram_maupa_gazeta@hetera..pl> napisał w
    wiadomości news:du5112$nql$1@inews.gazeta.pl...

    > ponieważ makro nie ma powierzchni magazynowych

    To stwierdzenie nie pokrywa sie z prawdą.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 22. Data: 2006-03-02 17:10:26
    Od: ideogram <ideogram_maupa_gazeta@hetera..pl>

    SQLwysyn napisał(a):

    > To stwierdzenie nie pokrywa sie z prawdą.

    A jaka jest prawda?

    --
    Co to jest zła kobieta? Jest to taki rodzaj kobiety, która nigdy się nie
    sprzykrzy...

    Oscar Wilde

  • 23. Data: 2006-03-02 17:24:28
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "ideogram" <ideogram_maupa_gazeta@hetera..pl> napisał w
    wiadomości news:du7816$8dp$1@inews.gazeta.pl...

    > Rozumiem, że swoje pociechy prowadzasz przykute do się i nie pozwalasz im
    > na zbytnie swobody. Może to i godne pochwały, ale większość rodziców do
    > podobnych przybytków przychodzi na zakupy

    Nie zauwazylem, by ktokolwiek ciągał dzieci po HURTOWNIACH. Bo MAKRo jest
    HURTOWNIĄ.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 24. Data: 2006-03-02 17:25:39
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "ideogram" <ideogram_maupa_gazeta@hetera..pl> napisał w
    wiadomości news:du78uq$8dp$2@inews.gazeta.pl...

    > A jaka jest prawda?

    Prawda jest taka, ze Makro posiada przestrzeń magazynowa. Zarówno na
    zapleczu, jak i na hali.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 25. Data: 2006-03-02 19:10:38
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <du6un6$1kbq$2@sparrow.axelspringer.com.pl>, rezist.com wrote:

    > A moze sama sprawdzisz, skoro tak Cie to interesuje?

    Mnie interesuje, czy gdyby w regulaminie stało, że przy kasie trzeba 2
    razy podskoczyć na jednej nodze i pracownik Makro by cię o to
    poprosił, to czy zacząłbyś skakać.

    Renata

  • 26. Data: 2006-03-02 19:30:21
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    Renata Gołębiowska napisala:

    > Mnie interesuje,[...]

    Renato, odpuść sobie proszę to przesłuchiwanie na grupie. To jest grupa
    dyskusyjna, nie prokuratorska. Jak masz pogląd na jakiś temat, to się
    wypowiedz osobiście. Próbując zmuszać ludzi do dyskutowania z Tobą
    (odpowiadania na Twoje pytania) wcale nie dowodzisz swoich racji.

    -------------------+
    -------------------+

  • 27. Data: 2006-03-02 20:25:55
    Od: "jarojk" <j...@o...pl>

    Użytkownik "rezist.com" <s...@p...com> napisał w wiadomości

    > i to jest to przeszukanie?

    tak - to juz jest przeszukanie - bo mam np w reklamowkach i musze z nich
    wyjmowac...

    > A czy zapoznales sie z regulaminem M C&C? Na razie wnioskuje ze nie,
    > inaczej nie zadawalbys tych pytan.

    w regulaminie ktory mam,a ktory dostalem wraz z karta ( jakies 4 lata temu)
    nie bylo nic na ten temat, i uprzedzajac twoje pytanie - nie nie dostalem
    zadnego uaktualnienia regulaminu...

  • 28. Data: 2006-03-02 20:32:12
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    jarojk wrote:

    > tak - to juz jest przeszukanie - bo mam np w reklamowkach i musze z nich
    > wyjmowac...

    Nie musisz. Robisz to dobrowolnie.

    -------------------+
    -------------------+

  • 29. Data: 2006-03-02 22:14:51
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <1...@n...sakowski.pl>, Paweł Sakowski wrote:

> [...]
    > wypowiedz osobiście. Próbując zmuszać ludzi do dyskutowania z Tobą
    > (odpowiadania na Twoje pytania) wcale nie dowodzisz swoich racji.

    Nie bardzo masz rację. Napisanie: "ja myślę, że jest inaczej"
    właśnie niczego nie dowodzi poza tym, że moje zdanie jest inne.
    Dowieść fałszywości tezy można albo cytując przepis, który
    zaprzecza podanej interpretacji, albo wykazując absurdalność
    przedstawionego twierdzenia.

    Renata

  • 30. Data: 2006-03-02 22:20:05
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    Renata Gołębiowska napisała:
    > Napisanie: "ja myślę, że jest inaczej"
    > właśnie niczego nie dowodzi poza tym, że moje zdanie jest inne.

    To już zależy od siły argumentacji, jaką umieścisz po "ja myślę".

    > Dowieść fałszywości tezy można [...] wykazując absurdalność
    > przedstawionego twierdzenia.

    O tym właśnie pisałem. Wykaż to, a nie żądaj żeby rozmówca robił to za
    Ciebie.