  • 1. Data: 2006-02-28 21:22:37
    Temat: zatarcie skazania
    Od: łukasz<g...@o...pl>

    W takim razie po jakim okresie następuje zatarcie skazania w przypadku kiedy
    prowadziłem pojazd w stanie po spozyciu alkoholu. Dostałem z KRS że figuruje
    jako osoba karana. Mysłalem że w tym przypadku 5 lat to maksimum. A w Sądzie
    uzyskałem informację, że jeśli chcę figurowac jako osoba nie karana musze sam
    wystapić z wnioskiem do Sądu o zatarcie skazania.

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2006-02-28 21:43:34
    Temat: Re: zatarcie skazania
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    łukasz napisał(a):
    > W takim razie po jakim okresie następuje zatarcie skazania w przypadku kiedy
    > prowadziłem pojazd w stanie po spozyciu alkoholu. Dostałem z KRS że figuruje
    > jako osoba karana.

    Jaki dokładnie i za co był wyrok?

    KG