  • 1. Data: 2006-02-28 21:35:14
    Temat: zerwana umowa na czas okreslony (nie praca) - pytanie
    Od: news <color@#wytnij.to#gazeta.pl>

    witam, chodzi o bardzo nietypowa sprawe...
    czy ktos moglby mnie nakierowac na odpowiednie przepisy regulujace
    zobowiazania stron umowy cywilnej (telekomunikacja) i skutki naruszenia
    tych zobowiazan ?

    chodzi o przypadek wypowiedzenia (przed terminem) przez firme
    telekomunikacyjna umowy zawartej na czas okreslony. jakie ma prawa i
    jakie ma podjac kroki prawne druga firma, ktorej dotyczy wypowiedzenie ?

    - czy mozna nie przyjac takiego wypowiedzenia i wezwac strone do
    dalszego swiadczenia uslugi (i domagac sie wywiazania z warunkow umowy
    przed sadem ) ?

    z gory dziekuje za sugestie

  • 2. Data: 2006-03-01 05:36:11
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    news napisał(a):

    > z gory dziekuje za sugestie

    Przeczytać umowę i regulamin świadczenia usług telekomunikacyjnych.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    "Gdy nie wiemy czegoś w ogóle, bądź wiemy mało - jesteśmy skłonni do
    podstawiania uczuć w miejsce rozumu"

  • 3. Data: 2006-03-01 07:58:01
    Od: news <color@#wytnij.to#gazeta.pl>

    Johnson napisał(a):
    > Przeczytać umowę i regulamin świadczenia usług telekomunikacyjnych.

    to juz przeczytalem. raczej chodzilo mi o przepisy nadrzedne (K.C. ?) w
    ktorych jest mowa o zasadach jakie obowiazuja strony podpisujace umowy
    na czas okreslony... w umowie ani regulaminie nie znajduje odpowiedzi na
    moj problem.