  • 1. Data: 2006-02-28 21:18:43
    Temat: makro i ochroniarze...
    Od: "jarojk" <j...@o...pl>

    Witam - mam pytanie jakie uprawnienia maja ochroniarze?? kiedys nie mogli
    kontrolować klientow, w sensie przeszkukanie... a teraz u nas w olsztynie
    jest bardzo nagminna sprawa w sklepie makro ze jak sie juz zaplaci za
    towar.. to pozniej jeszcze przed wyjsciem ochroniarz sprawdza wszystko w
    koszach... - czasem zdarza sie rowniez ze robi to juz na parkingu... - czy
    nie jest tak ze towar juz zaplacony - jest juz moim towarem ?? i po
    przejsciu za kasy wara każdemu od niego ?? ( no pomijam sytuacje ze jak
    przejde to mi cos piszczy w bramce...- ale tu chyba tez nie moga robic
    rewizji ?? )

    pozdr jarek

  • 2. Data: 2006-02-28 21:42:45
    Temat: Re: makro i ochroniarze...
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > towar.. to pozniej jeszcze przed wyjsciem ochroniarz sprawdza wszystko w
    > koszach...

    i to jest to przeszukanie?

    > przejsciu za kasy wara każdemu od niego ?? ( no pomijam sytuacje ze jak
    > przejde to mi cos piszczy w bramce...- ale tu chyba tez nie moga robic
    > rewizji ?? )

    A czy zapoznales sie z regulaminem M C&C? Na razie wnioskuje ze nie,
    inaczej nie zadawalbys tych pytan.

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 3. Data: 2006-03-01 03:22:19
    Od: panda <p...@n...net>

    On Tue, 28 Feb 2006 22:42:45 +0100
    "rezist.com" <s...@p...com> wrote:

    > i to jest to przeszukanie?

    > A czy zapoznales sie z regulaminem M C&C? Na razie wnioskuje ze nie,
    > inaczej nie zadawalbys tych pytan.

    W regulaminie pewnej knajpy pisza ze Murzynow i Polakow nie obsluguja.

    (hint: od kiedy "regulamin" moze uniewanic ustawe?)

  • 4. Data: 2006-03-01 08:27:41
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <du2g4p$26tr$3@sparrow.axelspringer.com.pl>, rezist.com wrote:

    > i to jest to przeszukanie?

    > A czy zapoznales sie z regulaminem M C&C? Na razie wnioskuje ze nie,
    > inaczej nie zadawalbys tych pytan.

    Twoja wypowiedź pozwala mi przypuszczać, że znasz ten regulamin.
    Powiedz, więc, czy nie ma w nim, że przed zapłatą za towar trzeba
    podskoczyć dwa razy na jednej nodze i splunąć przez lewe ramię?

    Renata

  • 5. Data: 2006-03-01 10:56:00
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    jarojk napisał(a):
> [...]
    > przejsciu za kasy wara każdemu od niego ?? ( no pomijam sytuacje ze jak
    > przejde to mi cos piszczy w bramce...- ale tu chyba tez nie moga robic

    nigdy nie mieli prawa przeszukiwac, ale po nowelizacji prawa karnego
    beda miec prawo zamordowac w momencie zlapania na kradziezy chocby gumy
    do żucia.

    Pozdrawiam

    P.

  • 6. Data: 2006-03-01 13:52:56
    Od: "Jendrek" <s...@a...pl>

    "panda" <p...@n...net> wrote in message

    >W regulaminie pewnej knajpy pisza ze Murzynow i Polakow nie obsluguja.

    >(hint: od kiedy "regulamin" moze uniewanic ustawe?)

    Od zawsze? ;)

    "Sad uznal jednak, ze skarga jest bezzasadna, bo zgodnie z prawem kazda
    usluga moze byc skierowana do okreslonych odbiorców, a wiec, na przyklad,
    wylacznie do pan"

    http://www.opcja.pop.pl/numer49/49wiad.html

    Calkiem swieza sprawa.

    A.

  • 7. Data: 2006-03-01 14:00:06
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > Powiedz, więc, czy nie ma w nim, że przed zapłatą za towar trzeba
    > podskoczyć dwa razy na jednej nodze i splunąć przez lewe ramię?

    Moze i jest - widocznie nikt jeszcze mnie o to nie prosil
    przy wychodzeniu z makro.

    Zdaje mi sie ze byl o tym niedawno watek.

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 8. Data: 2006-03-01 15:16:28
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <du49dd$9tn$3@sparrow.axelspringer.com.pl>, rezist.com wrote:

    > Moze i jest - widocznie nikt jeszcze mnie o to nie prosil
    > przy wychodzeniu z makro.

    A jak by poprosił?

    Renata

  • 9. Data: 2006-03-01 16:32:01
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "jarojk" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
    > jest bardzo nagminna sprawa w sklepie makro

    A Makro to jest sklep ??

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt