  • 1. Data: 2006-02-28 20:01:44
    Temat: Kupno za granica i pokwitowanie/koszta
    Od: "nosfe" <n...@w...pl>

    Witam

    Rozpatruje taka (jeszcze czysto teoretyczna sprawe):

    Ja jako przedsiebiarca kupuje cos na eBay (aukcja) powiedzmy w USA.
    Sprowadzam do polski i sprzedaje klientowi F-VAT oczywiscie. I teraz na
    jakiej podstawie moge sobie wrzucic zakup tego w koszta. Chodzi o to ze
    kupuje sprzet od osob, raz od tej, drugi raz od tamtej. Umowa cywilno-prawna
    raczej nie wchodzi w gre. Czy w razie kontroli (US etc) moge pokazac jakies
    zaswiadczenie z transakcji (wykaz aukcji przez www) lub cos w tym stylu.

    Druga sprawa to cyz jezeli taka osoba ewentualnie mogla by mi wystawic f-vat
    to czy musze byc platnikiem VAT UE.

    pzdr