  • Data: 2018-03-25 14:58:51
    Temat: Re: łoby Re: Radar laserowy nie spełnia przepisów!
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 25-03-18 o 10:05, Shrek pisze:

    > No właśnie na tym polega problem, że nie wiadomo...

    Bo przy mojej metodzie nie musi być wiadomo.

    > Zasada działania lidaru jest znana. Nie jest to wiedza tajemna. Zapadały
    > na tej podstawie wyroki uniewinniające.

    Logika sądu bywa różna. Lata temu zatrzymano na giełdzie faceta,który
    sprzedawał lewe kopie oprogramowania na płytach CD-R. Zabrano mu
    komputer stacjonarny. Po roku przyszedł wyrok, z którego wynikało, że
    sąd zasądził przepadek stacji dyskietek. W jednostce centralnej nie było
    takiej stacji. Dzwonię. Pytam, co sędzia miał na myśli:
    - A to ta skrzynka, to nie jest stacja dyskietek?

    To, że ktoś sędziego przekonał, ze to źle działa nie musi znaczyć, że
    źle działa. To jedynie dowód tego, że nie przekonano sędziego.