  • Data: 2002-07-20 01:10:48
    Temat: Re: licencjat jakie to wyksztalcenie?
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia pewnego pięknego (Fri, 19 Jul 2002 11:19:46 +0200), "TomekS"
    <t...@d...com.pl> był(a) napisał(a):

    >Czytaj uważnie. "Dziwne" metody nie oznaczają oszustw. Znam jednak kilka
    >osób pobierających wykształcenie, które ma dać im licencjata, i poziom tego
    >nauczania jest żenujący..... Dlatego uważam, że zdobywają to wykształcenie
    >"dziwnymi" metodami.

    Licencjat jest odpowiednikiem tytułu inzyniera. Politechniki dają INŻ,
    a akademie i uniwersytety i inne szkoły wyższe nie mają takiego
    tytułu, więc nazywa się to licencjat. Nie rozumiem dlaczego chcesz
    powiedzieć, że moja koleżanka, która dostała inża z zarządzania i
    marketingu na POLS jest lepsza od mojej żony, która to samo robiła na
    uczelni nietechnicznej?

    --
    Jego Szara Eminencja Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)