    From: "pomme" <p...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: licencjat jakie to wyksztalcenie?
    Date: Fri, 19 Jul 2002 09:13:51 +0200

    zdziwilo mnie to niestety ale wyższe, prawdopodobnie niedługo zdobędę owo
    "normalne wyższe" jednak nie uważam żebym była mądrzejsza czy wiedziała
    więcej niż po licencjacie poza tym aby zdobyc licencjat musiałam pozbierać
    materiały , napisać prace obronic ją zdac normalne egzaminy i do tego
    jeszcze dodatkowe licencjackie, a co mi dał magister? nowe koleżanki na
    roku:-)
    Pozdrawiam