    From: Maddy <m...@e...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: legalny soft
    Date: Sat, 08 May 2004 12:23:43 +0200

    Użytkownik Markus-LCA napisał:

    > nie

    > bede to

    > Znaczy sie wychodzi na to, że jestem paserem ? Włącznie z takimi
    > dystrybutorami jak INCOM oraz ACTION, ktore mi sprzedają owe BOXy ? Hmm, to

    Przecież 90% repów w tych firmach nie wie co to jest GPL.
    Co to jest polskie prawo tez nie wiem, sadząc z kontaktów jakich miałam
    nieprzyjemność doświadczyć.

    > jest bardzo ciekawe.... Tak mnie zaciekawiłaś, że po weekendzie naprade
    > postudiuje umowe licencyjną produktów OOPL, z drugiej strony sprzedalem tez
    > kilka "produktów" dystrybuowanych przez firme B2B (Linux), 2 z serwerowych
    > wersji pracuja w Urzedach Skarbowych w Polsce ;-)
    > Wiec jak to jest Twoim zdaniem ? Wszycy sprzedawcy to oszusci ? Bo ja
    > przestaje rozumieć Twoje argumenty.

    A na jakich licencjach są te dystrybucje linuxów oparte?
    Jakie konkretnie dystrybucje Linuxa sprzedałeś? Czy o programów
    dołaczone były źródła?
    W końcu chyba wiesz co sprzedajesz.
    Zabierasz się za dystrybucję produktów mających korzenie w GPL bez
    znajomości GPL?

    Nie dziwi mnie że nie rozumiesz. Przeciez nie znasz licencji GPL ani
    SISSL i absolutie nie orientujesz się w zasadach działani tych licencji
    - a tylko na takich, i to równolegle, można dystrybuować OpenOffice,
    licencją OOPL mozna sobie ściany tapetować. Dotyczyć może tylko tego co
    OO.PL sam dołozył i to nie korzystając z kody na GPL.
    Jeżeli OpenOffice.Pl zmienił licencję OpenOffice na inna to tym samym
    popełnił przestepstwo. Wziął źrodła ktores sa wydane na konkretnej
    licencji i albo się jej trzyma albo popelnia przestepstwo.
    Każdy kto bierze produkt GPL i zaczyna go modyfikować albo dystybuowac
    automatycznie zgadza się na warunki licencji. A GPL i SISSL zabrania
    zmiany licencji.

    Cały ten wątek to gadanie do ściany. Jak mamy rozmawiac o literaturze
    jak nie opanowałeś elemtarza??

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl