  • Data: 2004-05-08 11:46:43
    Temat: Re: legalny soft
    Od: "Markus-LCA" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A na jakich licencjach są te dystrybucje linuxów oparte?
    > Jakie konkretnie dystrybucje Linuxa sprzedałeś? Czy o programów
    > dołaczone były źródła?

    A jakie to ma znaczenie ?

    > W końcu chyba wiesz co sprzedajesz.

    Bardzo dobrze wiem.

    > Zabierasz się za dystrybucję produktów mających korzenie w GPL bez
    > znajomości GPL?

    Nie jestem dystrybutorem tylko resellerem. Po drugie znam podstawowe zasady
    tej licencji. Wlasnie mnie zmusilas ;-) abym ja sobie przypomnial. Mam ja
    przed oczami i naprawde nie widze niczego co mozna by zarzucic OOPL. Jest
    wyraznie napisane za co mozna brac pieniadze.

    > Nie dziwi mnie że nie rozumiesz. Przeciez nie znasz licencji GPL ani
    > SISSL i absolutie nie orientujesz się w zasadach działani tych licencji
    > - a tylko na takich, i to równolegle, można dystrybuować OpenOffice,
    > licencją OOPL mozna sobie ściany tapetować. Dotyczyć może tylko tego co
    > OO.PL sam dołozył i to nie korzystając z kody na GPL.
    > Jeżeli OpenOffice.Pl zmienił licencję OpenOffice na inna to tym samym
    > popełnił przestepstwo. Wziął źrodła ktores sa wydane na konkretnej

    Jezeli ? To znaczy ze sama nie wiesz czy to zrobil czy nie.

    > Cały ten wątek to gadanie do ściany. Jak mamy rozmawiac o literaturze
    > jak nie opanowałeś elemtarza??

    Nie podajesz zandych konkretnych zarzutow a twierdzisz ze to oszustwo, tego
    nie rozumiem. Jedynym argumentem Twoim jestto, ze nie znam licencji. Moze
    konkretnie wyjasnisz w czym jest problem w sprzedazy przeze mnie i pewnie
    wielu innych resellerow tych pakietow w Polsce. Na pewno byloby to z
    pozytkiem dla innych czytajacych ta grupe. Konkrety prosze. Gdzie jest
    oszustwo, gdzie jest lamane prawo ??

    Pozdrawiam
    Markus