  • Data: 2009-11-13 06:48:43
    Temat: Re: legalizacja samowolki budowlanej
    Od: Bartosz <e...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 13 Nov 2009 00:30:39 +0100, Michał napisał(a):

    > Pewnie to nie najmniejszy koszt, ale moze najlpiej bedzie zrobic projekt
    > tego pietra i udac ze dopiero sie zbudowalo:)??
    > pozdrawiam
    > michal

    No może i jest to dobry pomysł (nie wiem - nie znam się), ale czy żeby coś
    dobudować nie trzeba mieć najpierw skończonego i odebranego parteru?
    Bo problemem chyba może być to, że poza zazwoleniem na parterowy dom,
    budynek nie ma właściwie żadnej innej dokumentacji. Zdaje się powinno się
    dokumentować postęp prac, a na koniec budynek powinien mieć odbiór - nic z
    tego nie ma.

    Po prostu przez parę lat po zakupie było to trochę popchnięte do przodu
    (tynki, okna itp), ale potem roboty staneły i stoją do dziś (brak
    funduszy).